Vlog – HIIT kardio | Proteinové donuty | Bikini prep ep. 2

Jak momentálně útočím na tukové zásoby? Nejenom jídelníčkem, ale i kardio tréninkem. V tomhle vlogu mě uvidíte v akci a dodatečně vám popovídám co, proč a jak dělám, abych zrychlila metabolismus.
A abychom se na to posilnili, upečeme si proteinové donuty s veganským kakaovým krémem 😛

Děkuju vám za shlédnutí videa! Doufám, že se vám líbilo 🙂 Napište do komentářů, pokud máte nějaké dotazy a připomínky. Těším se na ně a ráda Vám odpovím 😉

Recept na proteinové donuty: https://katyblazcikova.cz/proteinove-donuty/

E-book 10 zábavných HIIT tréninků: https://katyblazcikova.cz/ebook-10-zabavnych-hiit-treninku/

Tréninkový protokol cvičím podle Performance training Queen of shape: http://risebyperformance.cz/protokoly/ptf2/

__CONFIG_group_edit__{}__CONFIG_group_edit__
__CONFIG_local_colors__{"colors":{"635a9":"Accent Color","cd03b":"Border"},"gradients":{}}__CONFIG_local_colors__

ZÍSKEJ ZDARMA

10 NEJLEPŠÍCH FITNESS TIPŮ

__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"7eb85":{"name":"Main Accent","parent":-1}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default Palette","value":{"colors":{"7eb85":{"val":"var(--tcb-color-0)","hsl":{"h":341,"s":0.77,"l":0.01}}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"7eb85":{"val":"rgb(19, 114, 211)","hsl":{"h":210,"s":0.83,"l":0.45}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__
tak to chci!

ŠTÍTKY

hubnutí, inspirace z kuchyně, trénink, vlog


Mohlo by se vám také líbit

Vlog – VYRÝSUJ BŘICHO za 42 dní díky tomuhle TRÉNINKU A JÍDELNÍČKU

Vlog – 6 KROKŮ K TRANSFORMOVÁNÍ TVOJÍ POSTAVY

Komentovat příspěvek

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena

  1. Milá Katko,
    moc zdravím a děkuji za Tvoji práci. Ráda bych se zeptala, zda produkt Queen of Shape je produktem zasílaným elektronickou cestou. Předem děkuji za Tvoji odpověď.

  2. Ahoj 🙂 super video 🙂 mam dotaz , na konci silového treninku jezdím taky něco jako „HIIT“ na páse do kopce s 8°úhlem- 30s chuze na 6,5 na páse- 1min. běh na 9,5-30s chuze na 6,5- 20x dřep, nebo kliky nebo sedylehy, nadhozy, mrtvoly…. (prostě nejaký cvik partie kterou jsem ten trenink cvičila , tady ji uplně odpálím)a zase chuze-beh-chuze-posilko .. takto 5x (cca 20min dohromady) myslíš že to dělám správně ?

    1. Ahojky, to mi připadá spíš jako medium kardio. Záleží, jako u toho máš tepovku a co tím sleduješ 😉

  3. Ahojky Katko, vidím, že jsi opravdu silná žena. Jdeš si za svým snem, a tímto mě pořád inspiruješ! Máš super videa, a baví mě tvoje sdílení informací o tobě (sport, jídlo, život), jen tak dál! Držím palce!

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}