Vlog – Mini-cut | rychlé vyrýsování | Jak si vypočítat kalorie a makra

Tentokrát jsem si pro vás připravila téma z fitness výživy. Řeknu vám do detailu vše o rýsovací strategii zvané „mini-cut“ – co tento pojem znamená, jestli je to něco, co se hodí pro vás a jak si případně nastavit kalorie a makroživiny, když se do něj budete chtít pustit!

E-book Hvězdné břicho za 6 týdnů

Děkuju vám za zhlédnutí videa! Doufám, že se vám líbilo 🙂 Napište do komentářů, pokud máte nějaké dotazy a připomínky. Těším se na ně a ráda Vám odpovím 😉

__CONFIG_group_edit__{}__CONFIG_group_edit__
__CONFIG_local_colors__{"colors":{"635a9":"Accent Color","cd03b":"Border"},"gradients":{}}__CONFIG_local_colors__

ZÍSKEJ ZDARMA

10 NEJLEPŠÍCH FITNESS TIPŮ

__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"7eb85":{"name":"Main Accent","parent":-1}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default Palette","value":{"colors":{"7eb85":{"val":"var(--tcb-color-0)","hsl":{"h":341,"s":0.77,"l":0.01}}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"7eb85":{"val":"rgb(19, 114, 211)","hsl":{"h":210,"s":0.83,"l":0.45}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__
tak to chci!

ŠTÍTKY

moje myšlenky, vlog


Mohlo by se vám také líbit

Vlog – VYRÝSUJ BŘICHO za 42 dní díky tomuhle TRÉNINKU A JÍDELNÍČKU

Vlog – 6 KROKŮ K TRANSFORMOVÁNÍ TVOJÍ POSTAVY

Komentovat příspěvek

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena

  1. Ahoj Katy, chcela by som sa opýtať či treba do výsledku zarátať aj trávenie potravín a teda výsledný kalorický príjem navýšiť o 10% alebo si to hodiť do kalorických tabuliek bez trávenia potravín? Pretože keď si ponechám nastavené trávenie potravín tak celkový príjem kalórií sa mi poníži približne cca o 10 %.

    Ďakujem pekne za vysvetlenie.

    Si super, páči sa mi Tvoj prístup a práca, nech sa darí 🙂

  2. Ahoj Katy, nevím, jestli se to úplně týká tohoto tématu, ale mám od tebe Ebook – Hvězdné břicho a chtěla bych se právě zeptat, zda je možné si snížit přísun živin, protože neposiluji 4-6x týdně (práce, děti atd.). Zvládám 3x týdně břicho + kardio a HIIT, jak doporučuješ. Zjistila jsem, že jsem jedla opravdu málo, hlavně málo bílkovin, ale chtěla bych si přísun stravy snížit alespoň ve dny, kdy necvičím. Co si o tom myslíš? O kolik snížit oproti dnům, kdy cvičím? Moc moc moc děkuju předem za odpověď. Moc ti fandím, obdivuji Tvoji píli! Jsi úžasnou inspirací! T.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}