Vlog – Otázky a odpovědi 3 – Moje makra, cvičení při nemoci, v posilovně bez trenéra

Jelikož vlogy točím pro VÁS, tak je důležité, abych v nich mluvila o tom, co vás zajímá 😉
Vy se ptáte, já odpovídám! Tentokrát hlavně na téma cvičení…

1) Můj aktuální režim – trénink, makroživiny, kardio

O HIIT kardiu: https://www.youtube.com/watch?v=mX6vz0sXeCM

2) Jak s tréninkem při nemoci

3) Jak si najít čas na cvičení a udržet si motivaci

4) Jak se naučit cvičit s váhami bez trenéra

Kanál s provedením cviků: https://www.youtube.com/user/ScottHermanFitness

5) Jak cvičit pouze pro zpevnění a ne objem

Děkuju vám za shlédnutí videa! Doufám, že se vám líbilo 🙂 Napište do komentářů, pokud máte nějaké dotazy a připomínky. Těším se na ně a ráda Vám odpovím 😉

Článek o suplementaci: http://bit.ly/doplnky_stravy_vitaminy_a_mineraly

E-book Jak jíst PŘED a PO tréninku pro MAXIMÁLNÍ výsledky: https://katyblazcikova.cz/ebook-ver1-jak-jist-pred-po-treninku-pro-maximalni-vysledky/

__CONFIG_group_edit__{}__CONFIG_group_edit__
__CONFIG_local_colors__{"colors":{"635a9":"Accent Color","cd03b":"Border"},"gradients":{}}__CONFIG_local_colors__

ZÍSKEJ ZDARMA

10 NEJLEPŠÍCH FITNESS TIPŮ

__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"7eb85":{"name":"Main Accent","parent":-1}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default Palette","value":{"colors":{"7eb85":{"val":"var(--tcb-color-0)","hsl":{"h":341,"s":0.77,"l":0.01}}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"7eb85":{"val":"rgb(19, 114, 211)","hsl":{"h":210,"s":0.83,"l":0.45}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__
tak to chci!

ŠTÍTKY

trénink, vlog


Mohlo by se vám také líbit

Vlog – VYRÝSUJ BŘICHO za 42 dní díky tomuhle TRÉNINKU A JÍDELNÍČKU

Vlog – 6 KROKŮ K TRANSFORMOVÁNÍ TVOJÍ POSTAVY

Komentovat příspěvek

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena

  1. Ahoj katy…mam otazku ohladom vypoctu kalorii na den…schvalne ci ratam spravne…vyratam si svoje BMI× aktivita, vyde mi dake cislo a ak chcem schudnut…dam tam deficit (nejake kcal dole)…lenze neviem ci je spravne ist dole az na BMI…nemohla by si proaim.urobit nejake jednoduche video ako si to vyratat? Vdaka

    1. To je tak vysoce individuální, že to nejde říct nijak obecně. Zkus snížit nejprve o cca 200 kcal z výdeje, sledovat, co se bude dít a když neuvidíš pokrok (na váze, mírách, oblečení ani na pohled) snižuj každý týden o 100 kcal nebo přidej kardio. Až se začnou změny dít, zůstaň na nastavení, které zabírá a dál nesnižuj.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}