JÁ TO NEDOKÁŽU!

Až příště budete obdivovat postavu nějaké krásné fitnessky a říkat si: „Ta má ale štěstí, že má tak krásnou postavu, ploché břicho, kulatý zadeček,… Taky bych si tak přála vypadat. Ale nemám na to genetiku, takhle nikdy vypadat nebudu, nemám takovou disciplínu,.. Já to nedokážu!“ Zamyslete se prvně nad tím, co všechno může být za tím, co vidíte na jednom obrázku…

proměna-moje

Na první fotce jsem vyhublý drobeček, sotva se mi rýsují první svaly a břicho mám jako obrácený lavor. Sotva mi někdo mohl uvěřit, že se chci věnovat kulturistickému sportu, když ještě ani nejím maso. Tohle je po necelém ROCE TVRDÉ DŘINY. Poctivém dodržování stravy, posilování 4-5x týdně a pravidelném absolvování kardia. Držte si ten obrázek v hlavě, až budete znovu říkat, „že už do té posilovny chodíte přece celé 2 měsíce a pořád nevypadáte jako Ashley Kaltwasser“. Já dřela, dřela, jak to šlo a věřila ve svůj sen.

Na druhém fotce jsem sotva pár měsíců, možná několik týdnů po první soutěži. Nikdo mě nevaroval, co se bude dít po tom, co jsem 8 měsíců držela sacharidové vlny, nejedla žádné tuky a dělala kardio několik hodin v týdnu. Přibrala jsem solidních 11 kg a hroutil se mi svět. Tohle jsem nebyla já, to nebylo moje tělo. Nechtěla jsem chodit mezi lidi a velmi těžce jsem snášela poznámky, že jsem teď nějaká „velká“. Ani když jsem začala s dietou, nešla kila dolů, spíš jsem ještě přibírala. Můj metabolismus byl úplně zasekaný a hormony rozházené. K tomu jsem si vypěstovala zátěžovou zlomeninu na noze neustálým běháním. Vyzkoušela jsem všechno možné, dělala denně kardio na lačno, jedla kolem 1000-1200 kcal, občas úplně vynechala sacharidy a občas se zhroutila jako domeček z karet, že přes to všechno nehubnu a vrhla se ubrečená do náruče tuny sladkostí. Zamotala jsem se do kolotoče záchvatovitého přejídání, nesnášela svůj život, svoje tělo, můj manžel už ze mě taky zoufal, protože nevěděl, jak mi pomoct a unavovalo ho, jak jsem tím hubnutím byla posedlá a nešťastná. Trvalo mi dalších solidních 8 měsíců, než jsem konečně začala hubnout. Asi na 400-600 kcal denně, jen o okurce, brokolici, troše seitanu a 4-5 hodinách tréninku denně (na doporučení profesionální trenérky bikini fitness!!). Na nic jiného už moje tělo ani nereagovalo. Prošla jsem si PEKLEM kvůli snaze o tělo krásné fitnessky.

TOHLE ALE NENÍ NUTNÉ! Já udělala nespočet chyb, které nebyly nutné! Na třetí fotce jsem po tom, co jsem prošla pomalou reverzní dietou obnovila, uzdravila svůj metabolismus a připravila se na soutěž pomocí flexibilní diety, kdy jsem jedla pestře a dostatečně a tak, že jsem vůbec neměla hlad. Zařazovala jsem refeed dny s vysokým příjmem sacharidů, se svým tělem jsem láskyplně spolupracovala a ono krásně reagovalo den po dni. Po nejmíň přísném režimu v přípravě jsem měla na konci nejlepší formu vůbec. Na třetí fotce mám za sebou 3 roky pravidelného tréninku v posilovně s činkami 5x týdně a dodržování stravy bez jakéhokoli výpadku.

Nesrovnávejte svůj pokrok s ostatními, když ani nevíte, čím si prošli. Sestavte si funkční plán (nebo oslovte někoho věrohodného, kdo vám s tím pomůže), který je v souladu se zdravým vašeho těla a neobsahuje žádné extrémy, které budou podlamovat vaši motivaci, radost ze života a stejně vás dřív nebo později doženou.
Buďte konzistentní, důvěřujte procesu, užívejte si ho a vytrvejte! Moje cesta byla trnitá, ta vaše nemusí být, když se poučíte například z mých chyb. Dneska jsem šťastná, vděčná a svého životního stylu bych se za nic na světě nevzdala.

JDE TO I ZDRAVĚ, SPOKOJENĚ A S RADOSTÍ! Jen najděte tu SPRÁVNOU cestu a BUĎTE TRPĚLIVÝ.

Já vás tou cestou velmi ráda provedu 🙂 https://kattyveganza.com/fitness-programy/

Napsat komentář 4 komentářů