Vlog – 6 TOP TIPŮ pro 6-PACK | Kompletní trénink břicha

Ukážu vám svůj trénink břišních svalů a dám vám doporučení, na co se zaměřit, abyste se ze svých břišáků a úzkého pasu mohli radovat také 😉

TRÉNINK:

- Dechová aktivace - 1x10 s nohama u stěny, 1x10 s nohama od stěny, 1x10 s tlakem proti stehnům
- 3x6-8 (na obě strany) Rotace ve vzporu
- 3x8 (na obě strany) Rotace s míčem v leže
- 3x8 (na obě strany) Vytáčení trupu s pokrčeným kolenem
- 3x10-15 Přítahování kolen na míči

Děkuju vám za zhlédnutí videa! Doufám, že se vám líbilo 🙂 Napište do komentářů, pokud máte nějaké dotazy a připomínky. Těším se na ně a ráda Vám odpovím 😉


__CONFIG_group_edit__{}__CONFIG_group_edit__
__CONFIG_local_colors__{"colors":{"635a9":"Accent Color","cd03b":"Border"},"gradients":{}}__CONFIG_local_colors__

ZÍSKEJ ZDARMA

10 NEJLEPŠÍCH FITNESS TIPŮ

__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"7eb85":{"name":"Main Accent","parent":-1}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default Palette","value":{"colors":{"7eb85":{"val":"var(--tcb-color-0)","hsl":{"h":341,"s":0.77,"l":0.01}}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"7eb85":{"val":"rgb(19, 114, 211)","hsl":{"h":210,"s":0.83,"l":0.45}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__
tak to chci!

ŠTÍTKY

vlog


Mohlo by se vám také líbit

Vlog – BODY UPDATE | JEDEN DEN MÉHO JÍDELNÍČKU A CVIČENÍ | DO FORMY I.

Vlog – 2 TIPY, DÍKY KTERÝM JSEM ZHUBLA 8 KG ZDRAVĚ | Zákulisí focení Strong beauty | Jeden den na talíři

Komentovat příspěvek

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}