Jak efektivně cvičit i doma? – ČÁST I.

Znovu jsme se dostali do situace, kdy nám zavřeli fitka a další vnitřní sportoviště… Pokud máte doma nějaké sportovní náčiní jako jednoručky, bandy, kettlebelly,... Pak je to skvělá pomůcka, jak si zefektivnit domácí trénink. Nicméně, i bez těchto věcí můžete dát svému tělu ten správný stimul, aby během tohoto, převážně doma-pobývajícího období, nezlenivělo. I když máte k dispozici menší zátěž, i vlastní tělo něco váží a správná technika a adekvátně sestavený tréninkový plán je stále ve hře.

Pro obecné zásady, jak takový plán sestavit, mrkněte třeba na tento článek:

zena-s-cinkami-u-pocitace

Zdroj: Shutterstock

Jednou z možností, jak si můžete trénink rozvrhnout, je cvičit některé dny horní a jiné dny dolní část těla. Tato možnost tréninkových splitů je stále poměrně populární. Tak, a protože toho teď ne všichni máme šanci nachodit tolik, jako za běžného “provozu”, mrkneme se nejdřív, jak pořádně máknout na dolní části těla - stehna, zadek, hamstringy, lýtka…

Často opomíjené jsou hamstringy, nebo i celkově zadní část těla (včetně zad). Jaké cviky na ně nejlépe platí? Přečtěte si třeba článek:

mrtvy-tah-s-osou-silna-zena

Zdroj: Shutterstock

A co nás zajímá většinou nejvíce, je ten pevný, kulatý zadek, nemám pravdu? 😉 Inspirujte se třeba osmi tipy na efektivní cviky na procvičení a zpevnění hýždí!

zena-s-vypracovanymi-hyzdemi

Zdroj: Shutterstock

A co zbytek dolní části těla? Vyzkoušejte některý z tréninků na mém Youtubu, např. Ultra trénink na zadek a stehna na doma, 5 cviků pro pevný a kulatý zadek anebo třeba některý tip z IG našeho Strong beauty - Trénink pro tvarované nohy.

Nová členská aplikace

Konečně lifestyle u kterého vydržíš! Fitness aplikace pro ženy, kterou budeš mít pořád po ruce ve svém mobilu a bude tě motivovat na každém kroku tvojí cesty.


Štítky


Mohlo by se vám také líbit

Celistvé potraviny

Svíčková omáčka se seitanem

{"email":"E-mailová adresa je neplatná","url":"Adresa webových stránek je neplatná","required":"Chybí požadované pole"}
>