Projekt kulatý zadek

Posuň svoje tréninky na nový level! Vybuduj si sexy kulatý zadek a štíhlá pevná stehna.

Formuj postavu a spaluj tuky s minimem kardia
a bez hladovění.

Podpoř výsledky se zábavným a chutným jídelníčkem, který ti dodá energii, zlepší regeneraci, zvýší sílu a podpoří tvé zdraví.

Osvoj si návyky, díky kterám se budeš stále zlepšovat
a posouvat vpřed.

Vymakej si postavu, na kterou budeš pyšná.

Tréninkový a stravovací protokol pro ženy


Buduj křivky a spaluj tuky!

Co vše e-book obsahuje:

Ověřeno!

Tréninky a stravovací plán v tomto e-booku jsou ověřené mnou
a zároveň spoluprácí se stovkami mých klientek. Obsahuje výběr nejefektivnějších cviků ať cvičíš v posilovně nebo doma i výživové strategie.

Vše, co potřebuješ

Vše, co potřebuješ vědět o cvičení pro formování postavy - jak teoreticky, tak v podobě konkrétního plánu, který je rozepsaný
na 13 týdnů, ve kterých se trénink stále vyvíjí, pro dosažení maximálních výsledků v nejkratším čase. Samozřejmostí jsou také instruktážní videa ke každému cviku.

Zpevnění a zakulacení zadku a formování celé postavy

Plán obsahuje 2 tréninky spodní části těla týdně, které jsou cíleně zaměřené na zakulacení a zpevnění hýždí a jejich růst - v tom správném slova smyslu :-) Také na zpevnění a tvarování štíhlých stehen, ne objemných. Tréninkového protokolu je současně doplněný 2 tréninky vrchní části těla týdně, pro tvarování a zpěvňování celé postavy. Sama si vybereš, jestli chceš cvičit v posilovně nebo doma.

Stravování pro transformaci postavy

Stravovací plán se s tréninkovým doplňuje. Je
sestavený tak, aby maximálně podpořil Tvoje výkony, regeneraci, ale i spalování tuků a tvé zdraví.

Jídelníček, který sedne každému

Je to pestrý jídelníček, který tě rozhodně nebude nudit. Umožňuje maximální flexibilitu, abys jedla to, co Ti vyhovuje a co máš ráda. Myslela jsem na ty, které jí vše včetně masa, i vegetariánky a veganky.
Verze jsou rozdělené také podle tělesné váhy, aby Ti nastavení živin co nejlépe sedlo na míru.

Projekt kulatý zadek

Tréninkový protokol

  • Náročnost: Začátečnice až vysoce pokročilé
  • Potřebné vybavení:
    VERZE DO POSILOVNY
    běžně vybavené fitness centrum - osy, činky, kotouče, stroje, odporové gumičky

    VERZE NA DOMA
    2 páry jednoručních činek, 1-3 odporové o-gumičky, rezistentní band s rukojetěmi (nejlépe s třemi sílami odporu), velký cvičební míč (není nezbytný)

Stravovací protokol

  • Preference ve stravování: Verze pro vegetariánky, veganky i všežravky :-)
  • Potřebné vybavení: kuchyňská váha

Co e-book obsahuje

  • O autorce
  • Anatomie hýžďových svalů a popis vrstev svalových vláken
  • Seznámení s technikami tréninku hýždí
    pro skutečně viditelné výsledky v nejkratším čase
  • Vysvětlení všech proměnných v tréninku, díky kterému si budeš v budoucnu umět sestavovat své tréninky efektivně sama
  • Doporučení kardia
  • Doporučení regenerace
  • Návod pro správné sledování pokroku
  • Tréninkový plán pro celé tělo na min. 13 týdnů (je možné v něm dále pokračovat) s celkem 52 tréninky
  • 81 (tréninkový plán na doma) 95 (tréninkový plán do posilovny) cviků ve členské sekci
  • Videa s ukázkou techniky všech cviků prováděná Katy Blažčíkovou
  • Stravovací plán sestavený podle přehledného tabulkového systému, kde nemusíš počítat živiny ani kalorie (ale můžeš, pokud chceš)
  • 28 minutové instruktážní video
    ke stravovacímu plánu
  • Kompletní seznam potravin
  • Vysvětlení hlavních zásad správného jídelníčku pro budování svalů a formování štíhlé postavy
  • Vzorový jídelníček tří dnů s pestrými
    a chutnými jídly včetně jejich fotografií
  • Doporučení suplementace
  • Návod, jak pokračovat po ukončení PKZ

K e-booku navíc dostaneš

Plánovací tabulku

Tahle tabulka v souboru excel je užitečný pomocník, který Ti umožní zapisovat si týden po týdnu přehled jídelníčku, odcvičených tréninků a svých výsledků v rámci progressu
s plánem Projekt kulatý zadek.
Můžeš jí mít v počítači nebo i jako aplikaci v mobilu. Udržíš si díkypřehled a taky motivaci!
Je to stejná tabulka jakou používám už dlouho já sama i mé klientky.

Tabulka je součástí kompletního plánu.

Nahlédni do e-booku...

Ukázka tréninku

Proměny

2256

Tolik holek už se stravuje a cvičí podle tohoto e-booku.

14 DENNÍ GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ

Pokud po obdržení e-booku a jeho minimálně 1 týdenním dodržování zjistíš, že Ti stravovací nebo tréninkový systém nevyhovuje, napiš mi, co Ti přesně nesedí nebo s čím máš problém. Poradím Ti, jak stravu či cvičení uzpůsobit.

Pokud i přesto budeš nadále nespokojená, můžeš zažádat o vrácení peněz. Obratem Ti pošlu částku v plné výši zpět.

Proměny

Ohlasy holek, které e-book už mají.

Díky ebooku jsem se konečně přesvědčila, jak je jídlo důležité a že bez něj má ta dřina maximálně poloviční výsledky. Konečně jsem se naučila, kolik jídla a jakého jídla je akorát. 

Taky si jídlo připravovat, promýšlet, ale zas naopak nebýt jeho otrokem a když si dám něco mimo plán, tak si to užiju a nevyčítám. 

Vážně děkuji, žes mi pomohla najít tu správnou cestu, která mě naplňuje a baví, ale zároveň se dá bez problému spojit s běžným pracovním životem. Navíc jsem se posunula i silově díky tvým tréninkům, z čehož mám taky radost.

Monika

Když jsem s ebookem začala, přiznám se, že jsem měla strach z nabírání. Ale kulatý zadek a pevná stehna byl vždycky můj sen a tak moc jsem si to přála zvládnout. Nevzdala jsem to! Už to je pro mě výhra - vyhrála jsem sama nad sebou. Zpracování PKZ mě naprosto dostalo. Tréninky mě vždy moc bavily, i když jsem z nich byla vždy uplne KO - hlavně z těch na spodní část těla - co si budem povídat hlavně "triple zabiják" mě vždy málem zabil :-D ale ten pocit potom…<3
Lenka

Z programu jsem naozaj nadšená. Dlho som hl'adala tréninkový plán, ktorý by mi vyhovoval a po nekonečnom skúšaní som natrafila na tvoju výzvu. Dlho som váhala ale naozaj nel'utujem, že som sa zapojila. Je to prvý plán ktorý ma nenudil a na cvičenie som sa naozaj tešila a dosiahla som výsledky, o ktorých som ani nesnívala! Cítím sa ovel'a lepšie než pred začatím výzvy :-)
Katarína

​Chtěla bych ti poděkovat za tvůj ebook. Zkoušela jsem už spoustu různých cvičících a stravovacích programů, ale nikdy jsem u žádného nevydržela déle jak dva týdny, ať už to bylo kvůli cvičení, které bylo jen o kardiu a hodina skákání denně mě příšerně nudila, nebo jsem to vždy ukončila kvůli přesnému jídelníčku, při kterém jsem měla hlad a mít nastavené přesně jídlo několik týdnů dopředu mě nebaví. Tvůj jídelní plán mi vyhovoval, konečně jsem pochopila spoustu věcí, netrpím hladem a nálety na ledničku, kdy jsem byla schopná sníst vše co mi přišlo pod ruku se už nekonají. A z cvičení jsem nadšená, konečně jsem našla způsob cvičení který mě baví. Baví mě každý trénink pozorovat to, že cviky zvládám líp, zvládnu více opakovaní nebo větší váhu. Konečně jsem našla tu správnou cestu která mě moc baví, děkuju! :-))
Nikol

Musím říct, že to byla jízda. Tréninky byly skvělé a teda.. Progress nějaký vidět jde, možná by za 3 měsíce mohl být větší, ale za mně je nejhlavnější, že jsem se naučila zdravě, správně stravovat. Jíst fakt dost a vidět výsledky! A nejen vzhledové, ale i na trénincích: zlepšení jak na dřepu, tak v deadliftu i hip thrustu! Neskutečné :)
Jsem fakt moc vděčná za výzvu a chci Ti moc poděkovat! Konečně byla motivace, vrátit se do starých kolejích a opět si jídlo a tréninky užívat! Co se váhy týče, tak mám o 2 kg nahoře (by člověk neřekl :D ). Zato míry docela klesly, - 5cm v pase, - 7cm boky, + 5 cm zadek.
Pavla

#pkzbykaty na Instagramu

Souhrn

Název e-booku:

E-book Projekt kulatý zadek

Formát:

PDF + externí instruktážní videa ve členské sekci

Počet stran: 

49 stran + tréninkový plán

Délka programu:

min. 13 týdnů

Cena:

1590 Kč

Cena trénink. protokolu:

890 Kč

Garance vrácení peněz:

do 14 dnů po zaplacení e-booku

Upozornění:

Tento e-book není vhodný pro ty, kteří čekají zázraky bez práce a nejsou ochotní na sobě pracovat a být disciplinované. Instrukce v tomto e-booku Tě krok po kroku dovedou k vytouženým výsledkům, ale jen za předpokladu, že se jimi budeš důsledně řídit.

Další ohlasy holek, které e-book už mají.

Ani nevím, jak poděkovat, tahle výzva mě neskutečně nakopla, a byť jsem se snažila celý život hýbat, nikdy jsem neměla takový výsledky. Snažila jsem se tomu dát co jsem mohla a vyplatilo se. Ani se mi nesnilo, že budu takhle někdy vypadat, a už vůbec ne třičtvrtě roku po porodu :-) Je fajn mít zpátky zadek, dokonce v lepší formě než kdy byl, a jsem neskutečně ráda, že těm, co mi tvrdili, že už nikdy nebudu mít po porodu štíhlou sportovní postavu, že nenaberu svaly, apod.. můžu teď dokázat, že když se chce, všechno jde :-)
Ještě jednou díky moc, v plánu budu určitě pokračovat a vesele doporučuji dál.
Káťa

Ahoj Katy! Chtěla bych ti poděkovat za motivaci, odhodlání a sílu, které mi zapojení do PKZ dalo! Měla jsem na rozdíl od mnoha holek opačný problém, který ovšem přestává být v dnešní době tabu i díky tobě (díky!), tedy to, že jsem naopak potřebovala kalorie navýšit a nebát se jíst bez výčitek. Někdy to bylo opravdu těžké, protože při nabírání člověk svádí opravdu největší boj hlavně sám v sobě a já vím, že úplně vyhráno ještě nemám, ale vybudovala jsem si lepší přístup k jídlu, jím bez výčitek a zdravě jako předtím, přibírám a mám z toho radost. Výzvu a mojí cestu v ní považuji za svoje malé vítězství a rozhodně nekončím, naopak to považuji za začátek cesty za mým zdravějším a silnějším já a taky za těmi vysněnými ženskými křivkami :))
J.

Výzva PKZ mi dala strašně moc. Zamilovala jsem si tento způsob cvičení, ohromně mi to sedí a budu v tom dál pokračovat. Rozhodně cítím, že složení mého těla se proměnilo obrovsky. Ten pocit, jak mám vše pevnější stojí fakt za to.
Adéla

​Chtěla bych ti velmi poděkovat a říct, že mě tvůj program bavil tolik, že si ho odjedu ještě jednou :-)
Martina

Když jsem si dala ty fotky k sobě, mám chuť vykřičet do světa, že jsem se dostala k té svoji vysněné postavě! Každičkej den si dělám krabičky a už jsem na to tak zvyklá, že si bez toho ten den neumím představit. Dalo mi to vážně hodně. Když mi přítel ukázal ty fotky, který ti teď posílám, asi desetkrát jsem se ho ptala, jestli ten zadek tak fakt vypadá. Nemůžu tomu pořád uvěřit. Šla jsem si za tím svým ideálem a voala. Jsem u něj. Moc bych ti chtěla za tohle poděkovat, za tu výzvu, za ty e-booky, za to, že jsme se na tebe kdykoli mohly obrátit. Prošla jsem si takovou cestičkou, která mi otevírá spoustu dalších dveří. Vím, že si mužů věřit v tom, co dělám. Protože když člověk něčeho chce dosáhnout, tak toho dosáhne. Teď už to všechno vím a vím, že nic není nemožný. Za tuhle cestičku, kterou jsi mi připravila a já ji úspěšně prošla, ti moc děkuji. 

Kristýna

O autorce

Kateřina Blažčíková

Kateřina Blažčíková je nadšená sportovkyně, výživová poradkyně a také NCP bikini závodnice. Její vášeň ke sportu a zdravému životnímu stylu se stala zároveň i jejím posláním. O své nabyté zkušenosti, poznatky a know-how se každý den dělí s lidmi na sociálních sítích, píše pravidelně blogy, natáčí videa a pomáhá tak druhým na cestě k vytouženým výsledkům. Náplní její práce je především komunikace s klientkami, kterým na míru připravuje stravovací a tréninkové plány a nabízí i psychickou podporu a koučink. Pod jejími křídly prošlo už více jak tři sta spokojených dívek a žen, které si kromě osvojení správných stravovacích návyků a strategií mnohdy vybudovaly i zdravou sebeúctu a přátelský postoj k sobě sama. Katy je skvělý průvodce a fitness kouč pro všechny, kteří tápou v oblasti výživy a sportu a hledají pomocnou ruku v podobě profesionála a zároveň kamarádky.