Projekt kulatý zadek

Posuň svoje tréninky na nový level! Vybuduj si sexy kulatý zadek a štíhlá pevná stehna.

Formuj postavu a spaluj tuky s minimem kardia
a bez hladovění.

Podpoř výsledky se zábavným a chutným jídelníčkem, který ti dodá energii, zlepší regeneraci, zvýší sílu a podpoří tvé zdraví.

Osvoj si návyky, díky kterám se budeš stále zlepšovat
a posouvat vpřed.

Vymakej si postavu, na kterou budeš pyšná.

Tréninkový a stravovací protokol pro ženy


Buduj křivky a spaluj tuky!

Co vše e-book obsahuje:

Ověřeno!

Tréninky a stravovací plán v tomto e-booku jsou ověřené mnou
a zároveň spoluprácí se stovkami mých klientek. Obsahuje výběr nejefektivnějších cviků ať cvičíš v posilovně nebo doma i výživové strategie.

Vše, co potřebuješ

Vše, co potřebuješ vědět o cvičení pro formování postavy - jak teoreticky, tak v podobě konkrétního plánu, který je rozepsaný
na 13 týdnů, ve kterých se trénink stále vyvíjí, pro dosažení maximálních výsledků v nejkratším čase. Samozřejmostí jsou také instruktážní videa ke každému cviku.

Zpevnění a zakulacení zadku a formování celé postavy

Plán obsahuje 2 tréninky spodní části těla týdně, které jsou cíleně zaměřené na zakulacení a zpevnění hýždí a jejich růst - v tom správném slova smyslu :-) Také na zpevnění a tvarování štíhlých stehen, ne objemných. Tréninkového protokolu je současně doplněný 2 tréninky vrchní části těla týdně, pro tvarování a zpěvňování celé postavy. Sama si vybereš, jestli chceš cvičit v posilovně nebo doma.

Stravování pro transformaci postavy

Stravovací plán se s tréninkovým doplňuje. Je
sestavený tak, aby maximálně podpořil Tvoje výkony, regeneraci, ale i spalování tuků a tvé zdraví.

Jídelníček, který sedne každému

Je to pestrý jídelníček, který tě rozhodně nebude nudit. Umožňuje maximální flexibilitu, abys jedla to, co Ti vyhovuje a co máš ráda. Myslela jsem na ty, které jí vše včetně masa, i vegetariánky a veganky.
Verze jsou rozdělené také podle tělesné váhy, aby Ti nastavení živin co nejlépe sedlo na míru.

Projekt kulatý zadek

Tréninkový protokol

  • Náročnost: Začátečnice až vysoce pokročilé
  • Potřebné vybavení:
    VERZE DO POSILOVNY
    běžně vybavené fitness centrum - osy, činky, kotouče, stroje, odporové gumičky

    VERZE NA DOMA
    2 páry jednoručních činek, 1-3 odporové o-gumičky, rezistentní band s rukojetěmi (nejlépe s třemi sílami odporu), velký cvičební míč (není nezbytný)

Stravovací protokol

  • Preference ve stravování: Verze pro vegetariánky, veganky i všežravky :-)
  • Potřebné vybavení: kuchyňská váha

Co e-book obsahuje

  • O autorce
  • Anatomie hýžďových svalů a popis vrstev svalových vláken
  • Seznámení s technikami tréninku hýždí
    pro skutečně viditelné výsledky v nejkratším čase
  • Vysvětlení všech proměnných v tréninku, díky kterému si budeš v budoucnu umět sestavovat své tréninky efektivně sama
  • Doporučení kardia
  • Doporučení regenerace
  • Návod pro správné sledování pokroku
  • Tréninkový plán pro celé tělo na min. 13 týdnů (je možné v něm dále pokračovat) s celkem 52 tréninky
  • 81 (tréninkový plán na doma) 95 (tréninkový plán do posilovny) cviků ve členské sekci
  • Videa s ukázkou techniky všech cviků prováděná Katy Blažčíkovou
  • Stravovací plán sestavený podle přehledného tabulkového systému, kde nemusíš počítat živiny ani kalorie (ale můžeš, pokud chceš)
  • 28 minutové instruktážní video
    ke stravovacímu plánu
  • Kompletní seznam potravin
  • Vysvětlení hlavních zásad správného jídelníčku pro budování svalů a formování štíhlé postavy
  • Vzorový jídelníček tří dnů s pestrými
    a chutnými jídly včetně jejich fotografií
  • Doporučení suplementace
  • Návod, jak pokračovat po ukončení PKZ

K e-booku navíc dostaneš

Plánovací tabulku

Tahle tabulka v souboru excel je užitečný pomocník, který Ti umožní zapisovat si týden po týdnu přehled jídelníčku, odcvičených tréninků a svých výsledků v rámci progressu
s plánem Projekt kulatý zadek.
Můžeš jí mít v počítači nebo i jako aplikaci v mobilu. Udržíš si díkypřehled a taky motivaci!
Je to stejná tabulka jakou používám už dlouho já sama i mé klientky.

Tabulka je součástí kompletního plánu.

Nahlédni do e-booku...

Ukázka tréninku

428

Tolik holek už se stravuje a cvičí podle tohoto e-booku.

14 DENNÍ GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ

Pokud po obdržení e-booku a jeho minimálně 1 týdenním dodržování zjistíš, že Ti stravovací nebo tréninkový systém nevyhovuje, napiš mi, co přesně vám nesedí nebo s čím máš problém. Poradím Ti, jak stravu či cvičení uzpůsobit.

Pokud i přesto budeš nadále nespokojená, můžeš zažádat o vrácení peněz. Obratem ti pošlu částku v plné výši zpět.

#pkzbykaty na Instagramu

Souhrn

Název e-booku:

E-book Projekt kulatý zadek

Formát:

PDF + externí instruktážní videa ve členské sekci

Počet stran: 

49 stran + tréninkový plán

Délka programu:

min. 13 týdnů

Cena:

1590 Kč

Cena trénink. protokolu:

890 Kč

Garance vrácení peněz:

do 14 dnů po zaplacení e-booku

Upozornění:

Tento e-book není vhodný pro ty, kteří čekají zázraky bez práce a nejsou ochotní na sobě pracovat a být disciplinované. Instrukce v tomto e-booku Tě krok po kroku dovedou k vytouženým výsledkům, ale jen za předpokladu, že se jimi budeš důsledně řídit.

O autorkce

Kateřina Blažčíková

Kateřina Blažčíková je nadšená sportovkyně, výživová poradkyně a také NCP bikini závodnice. Její vášeň ke sportu a zdravému životnímu stylu se stala zároveň i jejím posláním. O své nabyté zkušenosti, poznatky a know-how se každý den dělí s lidmi na sociálních sítích, píše pravidelně blogy, natáčí videa a pomáhá tak druhým na cestě k vytouženým výsledkům. Náplní její práce je především komunikace s klientkami, kterým na míru připravuje stravovací a tréninkové plány a nabízí i psychickou podporu a koučink. Pod jejími křídly prošlo už více jak tři sta spokojených dívek a žen, které si kromě osvojení správných stravovacích návyků a strategií mnohdy vybudovaly i zdravou sebeúctu a přátelský postoj k sobě sama. Katy je skvělý průvodce a fitness kouč pro všechny, kteří tápou v oblasti výživy a sportu a hledají pomocnou ruku v podobě profesionála a zároveň kamarádky.