Reference:
Projekt kulatý zadek

Než jsem začala s e-bookem Projekt kulatý zadek, řídila jsem se podle e-booku Hvězdné břicho za 6 týdnů. No a předtím stejně, jen bylo jiné množství jídla. V průběhu programu jsem se cítila skvěle, co se týče tréninků. Váha se mi téměř ani nehnula, největší změna je paradoxně vidět na pažích a na ramenou. Zadek se začal pěkně zvedat, tvarovat a zakulacovat. Zatím bohužel neroste, ale věřím, že i to přijde. E-book jsem už doporučila kamarádce, sestře, mamce... Všem!:-)

profile-pic
Jana Marešová

Před prorgamem jsem se stravovala převážně vegansky, což jsem se začala učit podle receptů na Veganza store a také dle Katy youtube kanálu. Cvičení také podle ukázek z youtube a instagramu. Cvičila jsem už nějakou dobu, ale e-book mi pomohl nastolit řád a zdolávat tak jednotlivá nastavení všech tréninků a zvyšování jejich obtížnosti. Naučila jsem se plánovat si jídelníček na týden dopředu, připravovat si vhodnou stravu....je to pro mě neuvěřitelný relax. Daří se mi dodržet denní limity a každý den se moc těším, až se obleču do sportovního a vyrazím cvičit.
Schovávat v 55.letech hormonální špíčky, zatahovat břicho nebo nosit stahovací prádlo - to pro mě není přijatelné. '
E-book bych na 100% doporučila.

profile-pic
Jana Bozděchová

Před zakoupením e-booku jsem snědla všechno, co mi přišlo pod ruku :D a cvičila jsem úplně laicky a nenaplňovalo mě to, neboť jsem neviděla žádné změny...Díky programu se cítím o dost líp když vím, že je to předem propracovaný progresivní plán. Konečně vím co, jak a kdy cvičit... někdy se s tím doslova peru, ale věřím v to, že za chvíli vysněných výsledku dosáhnu :-). Výsledky na rukách jsou už pomaličku znát ! Nohy a zadek jsou trochu horší, ale maličkou změnu tam také vidím. Bude to chtít více než jen tři měsíce, ale s tím samozřejmě počítám :-). E-book bych jednoznačně doporučila!

profile-pic
Pavlína Pindurová

Pred programom som chodila na kruhove treningy, ale uz ma to prestalo bavit, nie ze bavit, ale nevidela som ziadne pokroky... Potom som natrafila na Káti youtube a zacala som cvicit podla jej videii, ale to ako som cvicila nemalo hlavu ani patu. Videa som striedala akokolvek sa mi zachcelo bez toho, aby som rozmyslala nad tym ci mam nejaky rest na urcite partie. A co sa tyka stravy, mavala som take obdobia, ze som stravu drzala cca pol roka a potom ked som nevidela zmeny, som to zvdala a zacala som jest vsetko co som uvidela😂 nastastie som moc nepribrala, len nejake 3 kg... takze tento e-book mi dal uplne novy rozmer a snazim sa robit vsetko tak, ako robit mam.. niekedy je to zlozite so stravou, kedze som letuska a mavam aj nocne, ale zatial to zvladam💪🏼. Počas programu som sa citila dobre, ale niekedy som mala pocit, ze som stale hladna... tak som si dala nieco nutricne vyvazene a bolo to super.. denny prijem som niekedy prevysila o 200kcal, ale inokedy boli dni ked som zase jedla trosku menej, takze myslim ze sa to vyrovnalo:). Dosiahla som to, ze som sa naucila vela veci o strave, co kedy jest, ake makrozivny a kolko.. velmi mi to pomohlo.. a co sa tyka treningov, tak som sa naucila este viac.. Vdaka e-booku som spoznala co vsetko moje telo dokaze a myslim ze kludne mozem povedat, ze sa mi tym zmenil pohlad na zivot, na cvicienie a stravu! E-book urcite odporucam dalej!

profile-pic
Andrea Hlaváčová

Tento e-book jsem si zakoupila pouze v tréninkové verzi, tedy bez stravy. Během programu jsem se cítila skvěle a dosáhla jsem díky němu konečně kulatého zadku, který jsem si přála! Program je jednoznačně skvělý. Doporučuji ho každému, kdo o něm uvažuje a pár lidem jsem ho už doporučila osobně.

profile-pic
Pavlína Vilimovská

Před zakoupením e-booku jsem cvičila doma 2x týdně pouze s vlastní vahou nebo odporovýma gumičkama. Stravovala jsem se podle sebe, počítala jsem si makra, která jsem dodržovala. Snažila jsem se přijímat hlavně kvalitní potraviny. Na programu mě nejvíce bavilo pozorovat tu změnu - jak mi s každým tréninkem rostla síla a s ní i mé sebevědomí. Líbilo se mi, že cviky se po určitých týdnech měnily, takže plán byl opravdu pestrý. Taky ukázková videa byla super. Tento plán považuji za nejlepší investici peněz i času za uplynulý rok. Je neskutečné, jak se mi za 3 měsíce změnil život. Nejen že jsem se konečně díky plánu zbavila strachu z fitka, kde jsem poznala spoustu nových lidí, ale ze cvičení se mi nestala povinnost, naopak koníček. Baví mě překonávat samu sebe a pozorovat na sobě změny k lepšímu. Tento plán beru jako takový začátek dlouhé cesty. Zadek sice není úplně top, ale s výsledkem jsem spokojená. Díky plánu jsem se konečně odhodlala začít cvičit i vrchní partii těla, kterou jsem do té doby vynechávala. E-book bych určitě doporučila a už se tak i stalo!

profile-pic
Nella Stefanidu

Před zakoupením e-booku jsem se stravovala bez konceptu, všemožně, ale základem mi bylo víceméně zdravější jídlo.. většinou ve vlnách, kdy týden jsem se kousla a snažila se vůbec nejíst sladké atd. až do extrému, ale po týdnu jsem do sebe ládovala i prasárničky...základní jídla ale byla zdravá, jím vegetariánsky, takže zeleniny mám hodně. Zjistila jsem ale díky tomuto programu, ze přijímám málo bílkovin... Cvičila jsem především s vlastní vahou těla..cca 4x týdně, hlavně podle Freeletics programu. Program v e-booku mi neskutečně vyhovuje. Cvičení dodržují na 100%, je to něco co mě opravdu baví. Cvičila jsem vždy celé tělo bez zaměření na jednotlivé partie..a nemůžu uvěřit konkrétním výsledkům jako např. větší biceps.. vidím, že to zaměření na určitý sval opravdu funguje a je to skvělý pocit. Doteď jsem tímto způsobem vůbec necvičila a ohromně mě posilování teď baví. Stravu bohužel na 100% nezvládám dodržovat, ale rozhodne jsem začala jíst jinak - víc a víc o tom přemýšlím. A jím mnohem víc potravin obsahujících bílkoviny. Zatím pro mě největší výsledek je rozšíření hrudníku asi o 3 cm... vím, že to není cílem, ale mně to udělalo obrovskou radost protože celý život mám problém s “velkým zadkem a úzkým hrudníkem”. U boků mám také výsledek minus 4 cm, což je taky perfektní. Zadek a nohy mám mnohem pevnější a cítím se skvěle a chci pokračovat dál. V e-booku mi nic nechybí. Je perfektně zpracovaný, srozumitelný a moc za něj děkuji :-). Rozhodne bych ho tedy doporučila... a těším se na konečné výsledky!

profile-pic
Adéla Jindrová

Před zakoupením e-booku jsem měla osobního trenéra a pak jsem cvičila 5 měsíců sama, celkem 2x týdně. Během programu jsem se cítila skvěle, jen stravu jsem si upravila a navýšila kvůli tomu, že mi to nestačilo, neboť mám velmi vysoký výdej. Jinak recepty a typy jsou skvělé! Konečně se mi začíná rýsovat kulatý zadek, mám silnější stehna, celkově se mi zpevnila postava a mám mnohem větší sílu...E-book bych doporučila!

profile-pic
Petra Machníková

Před zakoupením e-booku jsem se snažila pravidelně jíst a cvičit. Když jsem s programem začala, dělalo mi ze začátku trochu problém vážit si potraviny a celkově sníst vše, co jsem měla předepsané, ale časem jsem si na to zvykla. Během programu jsem se cítila báječně! Sice jsem vždy po cvičeních umírala, ale pak jsem se cítila jako znovuzrozená a měla jsem více energie! Co se týče výsledků, ještě jsem sice nedosáhla postavy svých snů, ale to mě nutí dál a dál na tom makat :-). E-book bych rozhodně doporučila.

profile-pic
Linda

Strava bola na katastrofalnej úrovni, prejedala som sa aj keď som si potom dala dietku vydržala maximálne 2 dni. Jedla som všetko aj zdravé aj nezdravé. Na zadok som sa nikdy nezameriavala, tancovala som 10 rokov, potom som začala chodiť do fitka ale kvôli predsudkom a strachu, že sa strápnim, som prestala a občas som si zacvičila doma na zadok a bruško. Ale vždy som mala rada aktívny oddych ako prechádzky plávanie, lyžovanie, turistiku. E-book som mala bez stravy, ktorú som sa snažila upraviť si sama a baví ma to a ide mi to. Už po prvom týždni som vedela ze to bude pecka a cítila som sa super - plná sily a energie. Vysledků som dosáhla presne takých, aké som očakávala a spevnila som si nie len zadok ale aj chrbát a ruky, ktoré som mala veľmi slabé. E-book by som odporučila.

profile-pic
Lenka Meľuchová

Před zakoupením programu jsem byla delší dobu v menším deficitu a zároveň jsem si užívala občas i nezdravá jídla. V programu mi zbývají ještě 4 týdny a cítím se moc dobře :-). Vnímám, že jsem možná trošku přibrala svaly😁 a docílila jsem tak kulatého zadku. Cvičení mi velmi vyhovuje, změny jsou každý 3 týdny a po každém tréninku mě bolí svaly! A strava je také super, rozhodně jsem jí více porozuměla - občas si dopřávám i nějaké sladkosti, což mi vyhovuje a to je hlavní :-). Není opravdu třeba řešit každý gram. E-book bych doporučila jednoznačně všem, kteří o něm uvažují!

profile-pic
Adéla Koupá

Před programem jsem jedla méně a plán jsem měla z minulých let od mé trenérky, připravovaly jsme se tehdy na závody. Nohy a zadek jsem cvičila 2x týdně + ve třetím tréninku dva cviky zaměřené na zadek a hamstringy. Dle jejího plánu jsem začala cvičit tak jeden, dva měsíce před tím, než jsem si konečně zakoupila teno e-book. Na něj jsem koukala už pár pěkných měsíců :-) a celkově jsem se chtěla zlepšit a vyzkoušet něco nového. Jeden e-book už od Katy mám a jsem moc spokojená :-). V programu se cítím skvěle, jídla je plno, někdy sním i více :-D a tréninkový plán mě moc baví + jsou v něm i cviky, které jsem doposud necvičila :-). Jsem teprve v půlce, nicméně změny vidím nejen já, ale i můj přítel :-). Poslední dva týdny mi říká, že je ten zadek lepší :-). Zadek se mi více zakulatil, vystouply mi více hamstringy při zatnutí z boku a konečně vidím v zrcadle i důlky z boku zadečku :-), které jsem doposud při mé nynější váze neměla, jen před závody, což je super :-) - důlky má můj přítel a vždy se mi to líbilo a chtěla jsem je taky :-) :-D. E-book bych určitě doporučila všem, které chtějí zlepšit zadeček a nejen to - naučí se více jíst, s čím má dnes většina žen problém.

profile-pic
Andrea Chylíková

Před zakoupením e-booku jsem si jídlo počítala v aplikaci Kalorické tabulky. Cvičila jsem poměrně stejně, ale náplň tréninků se lišila. Podle programu jsem se naučila spousta cviků a hlavně jsem pochopila souvislosti co se týče skladby tréninku. Stravovala jsem se podle e-booku Hvězdné břicho za 6 týdnů, neboť mým primárním cílem bylo hubnutí. Tréninkové plány jsem dle doporučení kombinovala z obou e-booků. Na stravu jsem si zvykla celkem rychle. Po dokončení programu se teď začínám přesouvat na stravovací plán podle tohoto programu - Projekt kulatý zadek. Zatím vidím zlepšení na celém těle. V oblasti zadku se mi zlepšila celulitida a hlavně se cítím psychicky dobře, protože vím, že co dělám, je správně. E-book bych doporučila!

profile-pic
Natália Képesová

Již před zakoupením programu se můj jídelníček skládal ze zdravých potravin, žádné fastfoody, salámy, klobásy atd. Občas jsem si samozřejmě nějaké méně zdravé jídlo dala. Můj trénink nohou se skládal převážně z dřepů, výpadů, předkopávání, zakopávání... takže nic zvláštního🙂. Program "Projekt kulatý zadek" je super, vždy jsem po tréninku cítila nohy a zadek ještě 2dny, což mě baví. Cviky jsou super, nějaký mi sedly úplně krásně, ale například hacken dřepy mi ještě moc nejdou, to ale vypiluji. Jinak jsem se konečně odhodlala k mrtvým tahům, ty jsem vždycky vynechávala, protože jsem si nebyla jista technikou🙂. Stravu jsem si nastavila podle sebe s ještě vyšším příjmem. Vše je perfektně a srozumitelně vysvětlené. Výsledky ještě tak výrazné nemám, ale cítím výrazný pokrok a i přítel si to chválí 😁! E-book bych doporučila všem, kteří stojí na místě nebo potřebují nové nápady na cvičení!

profile-pic
Iveta Nemvova

Před zakoupením e-booku vypadala má strava následovně - cca 3 roky si už hlídám makra, zapisuji do tabulek a snažím se jíst zdravě, ale příjem jsem měla udržovací o cca 200-300 kcal nižší než s Projektem Kulatý zadek. Cvičení - silový trénink ve fitku ale jen 2x týdně - jeden trénink komplet vršek a jeden komplet nohy, vždy cca 7 cviků, občas hiit nebo běh (fakt občas:-). Strava v e-booku a navýšený příjem mi vyhovuje :-). Co se týče cvičení, tak zvládnout 4 tréninky týdně + hiit + liss cardio - je občas časově dost náročné s prací na fulltime a 2 malými dětmi, ale neskutečně mě to baví a dostala jsem zase nový směr. Jsem v plánu v 9 týdnu a váha je i přes navýšený příjem +- stejná, což je pro mě velmi příjemné překvapení, přičemž svaly jsou plnější a i přes větší fyzickou zátěž nejsem ani více unavená. K e-booku nemám žádné připomínky a určitě bych ho doporučila.

profile-pic
Olča Němcová

Dříve jsem cvičila pouze doma a v posilovně jsem teprve začínala. Příjem jsem měla nastavený velmi nízko. Cvičení z e-booku bylo super a strava na mě byla nízká - proto jsem si příjem zvýšila asi o 250 kcal, než byl doporučený příjem v e-booku. Dosáhla jsem celkového vytvarování postavy, zvýšení síly a zpevnění celého těla. E-book bych určitě doporučila! :-)

profile-pic
Zuzana Benešová

Před začátkem s s e-bookem, jsem se stravovala sice relativně zdravě, ale jedla jsem málo, minimálně posilovala a zato dělala hodně kardia. Když jsem poprvé nahlédla do e-booku, říkala jsem si, že to zvládnu a cvičení se mi nezdálo náročné, ale to se samozřejmě s počtem navyšujících se serií a opakování změnilo. :-) Je to super a strašně mě to baví. Na každý trénink se strašně těším. Se stravou stále bojuji, pořád ještě nejsem na tak vysokých příjmech, jak bych měla být. Ale jsem na dobré cestě a to je důležité :-). Něco málo jsem přibrala a tajně doufám, že jsou to svaly. :-) (vážím se totiž pouze na osobní váze, nikoli na in body). Mám pocit, že se postava začíná zpevňovat. Určitě bych e-book doporučila.

profile-pic
Kateřina Zavrtalkova

Před zakoupením e-booku jsem cvičila jen lehce a má strava byla zdravá. Program byl super! Nemohla jsem ale bohužel jet 100% podle plánu, protože jsem měla sestru v nemocnici a musela jsem tam být s ní. Nyní se chytám najet na plán znovu a to na 100%. Podle inbody mám i přesto o 4 kg svalů více :-)! E-book bych doporučila, je skvělý ❤️❤️.

profile-pic
Anna Pánková

Před zakoupením e-booku jsem se stravovala zdravě a myslím, že i docela správně :-). V čem jsem však měla trochu chaos, byly tréninky. Tréninkový plán se mi moc líbí a velmi mě baví :-). Díky programu jsem se naučila sestavit si lépe své tréninky, abych dosahovala viditelných výsledků. Na ty si však budu muset ještě nějaký čas počkat a pořádně máknout. E-book rozhodně doporučuji a za sebe mohu vypíchnout už jen jediné - Víc takových e-booků prosím 🙏🏻😀.

profile-pic
Tereza

Před zakoupením e-booku jsem se snažila jíst zdravě a málo, abych nepřibírala. Zadek jsem cvičila 2x týdně a z toho jednou i s vahami, ale nikdy jsem nemohla cvičit s vice než 20 kily, protože jsem neměla moc síly. Cvičení v programu mi maximálně vyhovuje, akorát té stravy bylo až moc, proto jsem zůstala na počátečních hodnotách nastavené stravy, abych měla pořád sílu a abych neměla zbytečně moc velký příjem. Zadek začíná být pevnější a hezky se pomalu zakulacuje, dokonce mi bylo řečeno že se mi i zvedl, takže už není tak placatý :D. V e-booku je vše krásně vysvětleno a proto nemám co vytknout. Pokud o něm uvažujete, tak určitě doporučuji.

profile-pic
Lucie Golasová