Zpátky do formy

Ahoj fitnessáčci 🙂 Připravila jsem pro vás článek o tom, jak se pomoci 5 rozumných a účinných kroků dostat zpátky do formy a najít opět motivaci po malém výpadku. Co myslím tím výpadkem? Řekla bych, že většina z vás bude vědět 🙂
Ať jste sebezodpovědnější, sebeodhodlanější a sebevíc disciplinovaní, pořád jsme jen lidi a fitness životní styl není celá naše realita. Občas neodoláme lákadlům, jako je zmrzlina, alkoholický drink, koláč u babičky nebo pizza. A občas se prostě vědomě rozhodně, že ani nechceme odolávat a chceme si užít nějakou společenskou událost, která nám za to stojí 😉 To je naprosto v pořádku. Ať je to uklouznutí nebo vědomé rozhodnutí, důležité je vrátit se co nejdříve do obvyklého režimu, abysme tomu polevení nepodlehli a nepokračovali v něm dál i po skončení dovolené nebo večera s přáteli. Protože…. ono je to tak snadné! A začít se cvičením a dobrou stravou obtížnější než by se mohlo zdát.

A jelikož i já jsem člověk (ano, jsem, jestli vás to překvapilo:-)), tak i já mám s tímhle vybočením svoje (hojné) zkušenosti. A na jejich základě bych vám ráda poradila 5 kroků, které sama v těchhle případech používám. Ty vás zaručeně dovedou zpátky na trať 😉

5 KROKŮ, KTERÉ TĚ DOVEDOU ZPĚT DO FORMY
PŘÍMO ZDE