No říkám si v poslední době, že už je na čase zavalit vás zase informacemi o mojí osobě 🙂 To že se nepřipravuju na žádné závody, neznamená, že nemám plno novinek a pořád se u mě něco neděje! Vlastně je to právě naopak, protože jsem motivovaná jako nikdy a do všeho šlapu na plné obrátky 😉

Můj život se teď skládá z brzkých ranních tréninků, večerních lekcí hot-yógy, občasného běhání venku, přípravy a konzumace luxusního zdravého jídla 😀 a po zbytek dne se věnuju byznysu – předně mým drahým klientkám – bojovnicím, které mi dělají každý den jen a jen radost❤️ Pokud mě sledujete na sociálních sítích, určitě jste zaznamenaly, že sdílím jejich proměny a občas i něco ze života – motivace, krabičkování,.. A toho je plná naše skupinka Team Katty Veganza. Jsme taková veselá namotivovaná fitness rodinka 😀 Pak se věnuju našemu Veganza Store. Teď jsem testovala nějaké nové potraviny a doplňky a ty, ze kterých jsem byla nadšená a začala je sama používat teď i postupně přidávám do našeho krámku 😉
Nu a když zbyde čas, tak píšu články, receptíky a tak co mě napadne. Hlavně když se to týká cvičení, jídla a radostné dušičky 🙂 Další moje činnost (ne, nemám toho pořád málo :-D) jsou e-booky. Teď momentálně chystám jeden nový, který vlastně nebude ani e-book, jako spíš tréninkový a stravovací protokol. Hlavně pro ty holčiny, které mi píšou a mají zájem o cvičení a jídelníček ode mě, ale já už je nemůžu vzít, protože mám plno. Ukážu vám aspoň zatím titulku. Jinak se nechte překvapit!

hvezdne-bricho-za-6-tydnu

Moc mě překvapilo, že jsem letos byla poprvé nominovaná na blogerku roku! Už ta nominace je pro mě velká čest 🙂 Nedělám si nějaké iluze, protože vím, že v mojí kategorii LIFE je velká spousta skvělých a populárních blogů. Ale pokud čtete ten můj rádi, udělá mi velkou radost, když mě podpoříte svým hlasem 🙂 ZDE.

Katty-blogerka-roku

No a jak to u mě vypadá, jak jím, trénuju, jaké mám plány, cíle, vize,… Povím vám to všechno postupně:

Cíl
Tak především si teď užívám každičký den a každý prožívám přesně podle svých představ. Nevymyslela bych ho líp! Dělám jen to, co mě baví, těší a naplňuje. To samo o sobě už je splněný sen. Ale pořád je zábava k něčemu směrovat. Já vím, že mám ještě dlooooohý život před sebou a chci ho využít naplno, protože mě strašně baví! Chci se pořád vzdělávat, zlepšovat a rozvíjet. Mám toho spoustu, co bych vám na tohle téma chtěla říct, ale dneska to vezmu hlavně v tom směru fitness. O závodech to pro mě teď není. I když neříkám, že už na ně nikdy nepůjdu! Ale není to pro mě teď nijak důležité. Chci se hlavně zlepšovat sama pro sebe. Chci ze svého těla dostávat jeho maximální potenciál. Od té doby, co nemyslím na závody, jsem se zaměřila víc na zdraví a kondici. Víc promýšlím tréninky a stravu tak, abych se zlepšovala ve všech oblastech – kondice, síla, vytrvalost. Jooo, prostě chci být taková nepřemožitelná bojovnice 😀 Taky se snažím esteticky vylepšit svoje slabší partie. A počítám s tím, že to jde ruku v ruce. Jak se zlepším silově, tak to i poroste tam, kde má.

Takže můj hlavní cíl je směřovat ke svému maximálnímu potenciálu po výkonnostní i estetické stránce, navýšit kapacitu metabolismu, upevnit zdraví, udržovat si cca momentální formu (a jen jí zlepšovat :-)) a mít se prostě fajn 😀

Strava
Od květnových závodů jedu pořád reverzní dietu. I když ze začátku jsem v tom trochu plavala. Radit ostatním mi jde, ale sobě samé moc ne. Navyšovala jsem si strašně pomalu, bála se, a jak jsem byla v tom deficitu už dlouho, sem tam mi to ujelo a dala jsem si něco mimo, tak jsem zase kvůli tomu nechtěla navyšovat a nakonec jsem vlastně nenavyšovala vůbec a z reverzní diety nebylo nic 😀 No byla to zkušenost. Ale nechtěla jsem se v tom sama už tak pořád babrat a muset o tom přemýšlet. Je to zvláštní, jak druhým umí člověk přesně říct, co mají dělat, ale sám sobě ne, protože do toho zapojuje svoje emoce a strachy. Proto jsem se rozhodla, že chci mít raději čistou hlavu a budu svůj vlastní jídelníček řešit s někým druhým. S někým, komu můžu důvěřovat. Zároveň jsem to vzala jako příležitost omrknout přístup a postupy někoho dalšího. Spolupracovala jsem už s hodně trenéry a kouči a od všech jsem se vždycky něco naučila. Jak pro sebe, tak pro svoji praxi.

barevny-obedovy-talir
Dávám ale už spíš přednost lidem z Ameriky, od kterých se mám co naučit, protože jsou většinou pokrokově dál. Vycházejí ve stravě a trénincích z nejnovějších poznatků, jsou vzdělaní a vyvíjejí se. Ne jako tady, sto let za opicemi pořád všichni s tím svým kuřetem a rýží a konstantním kardiem na lačno 😀
Takže jsem nakonec oslovila Lauren Irick, která je můj velký idol. Je to čerstvá IFBB bikini PRO, má naprosto boží formu po celý rok, je moc milá, skromná, říká, že je naturální atlet (chci to aspoň někomu věřit!), řídí se principy flexibilní diety a celkově má skvělý přístup.

[col type=“6″]fitness-kouč[/col] [col type=“6″]lauren-irick[/col]

Člověka, který má takhle boží břicho a hamstringy jako ze snu mile ráda poslouchám 🙂 Ona má fakt boží formu!

A jsem za tohle rozhodnutí moc ráda, protože s ní spolupracuju už skoro dva měsíce a za celou tu dobu se pořád udržuju ve stejné formě, aniž bych nabírala tuk, síla mi roste a moje makra jdou výš a výš. Tohle je věc, ve které musím teprve získat důvěru. Od puberty jsem chronická dietářka a vždycky jsem se bála jíst víc. Ale zároveň vím, že to k dalšímu progressu potřebuju. Když chci růst, musím mít z čeho. A taky pro duševní pohodu a zdraví.

bageta-se-seitanem

Moje aktuální čísla jsou:

Tréninkový den (5x týdně): 1825 kcal – 135g B – 45g T – 220g S
Netréninkový den (2x týdně): 1700 kcal – 115g B – 60g T – 175g S

1x za týden až dva vždy na den, kdy trénuju nohy, mám refeed. Podle toho, jak je to zrovna potřeba a jak vypadá moje forma. To mám stejné hodnoty jako na tréninkový den, ale sacharidy navýším na 400g. Člověk by si řekl, jaké jsou to hody, ale po těch nohách to do mě zahučí, že si toho ani nevšimnu 😀 Měla jsem ho zrovna dneska, všechno už je snědené a jak tu tak píšu pozdě večer článek, docela bych ještě něco smlsla 🙂

ryzovy-nakyp

Skvělé taky je, že Lauren mi udává směr a řekne mi, kdy je třeba něco změnit, ale co se týče skladby jídla, můžu se pořád řídit podle sebe. Jíst rostlinnou stravu a potraviny, které mi dělají nejvíc dobře. Tohle vím já nejlépe. Moje každodenní strava se skládá z kvalitního pestrého jídla – rostlinných potravin jako jsou obiloviny, luštěniny, kopce zeleniny, ovoce, oříšky, semínka, tofu, seitan, kokosový a olivový olej, superpotraviny a domácí vajíčka. Ale nezůstávám jen u těch základních potravin, ale ráda si dám i pufované chlebíčky, cereálie, luštěninové těstoviny, nějakou proteinovou tyčinku nebo kexík, oříšková a semínková másla, sem tam nějaké polotovary jako čočkový karbanátek, veganský sýr na bázi kokosového oleje, čerstvé celozrnné pečivo a samozřejmě moje milované proteiny Growing naturals. Všechno si vybírám v nejvyšší možné kvalitě – organic nebo z farmářského obchodu a většinu věcí mám taky z našeho Veganza Store.

Nemám žádné cheat jídlo, cheat day, ani nic takové. Protože to jednoduše nepotřebuju. Jím každý den to, co mi chutná a nic mi nechybí. Samozřejmě nejsem dokonalá a 1-2x do měsíce při nějaké příležitosti přesně nedodržím nebo překročím svoje hodnoty. Někdy plánovaně, protože se tak rozhodnu a někdy neplánovaně, jako třeba na oslavě minulý týden, jak jsem vám o tom psala v předchozím článku. Ale to je v pořádku. Můj cíl není dokonalost.

Musím říct, že na těchhle hodnotách už jsem opravdu docela spokojená a cítím, že je spokojené i moje tělo. Svaly, řekla bych, rostou, síla taky a moje motivace ze všeho nejvíc! Jsem natěšená na každý trénink… Vidíte to, trénink! Tak jedeme dál ;-)….

Tréninky
V tomhle směru jsem se taky rozhodla, že se chci učit od těch nejlepších a zlepšovat se. Cvičím v kuse 3,5 roku. Nejdřív si člověk vystačí s tím, že prostě do té posilovny chodí a něco tam dělá, výsledky jsou. Ale čím déle se tomu věnujete, tím více se musíte učit a vše řešit víc do detailu, abyste dosahovali dalších výsledků a pokroku. Je to jako s jídlem. Ze začátku stačí vyřadit cukr a nevyžírat ledničku před spaním a už začnete hubnout. Ale postupem času je třeba zaměřit se na mnohem víc detailů a všemu rozumět, abyste se vyhnuli stagnaci. A taky se ráda v téhle oblasti vzdělávám a učím se nové metody, protože mě to prostě baví 🙂

Tréninky s Lauren neřeším a tak jsem se rozhodla oslovit svojí druhou idolku (srandovní slovo:-)) a to tentokrát už od nás – Nikol Studnářovou. Určitě jí sposta z vás bude znát – Beauty gloss. Nad jejími fotkami na instagramu slintám snad několikrát denně 😀 Její forma a její svaly mě prostě neskutečně fascinují. Spousta lidí říká, jak už je to moc. Ale já si myslím, že jí jen závidí, protože nemají odvahu dokázat to, co ona. Ty hamstringy, bože ty hamstringy!! ❤️❤️

beautygloss

thebeautygloss

Takže už asi chápete, na co jsem vysazená a co je můj největší momentální cíl 🙂 Pevný kulatý zadek a vypracované hamstringy. Je to to nejtěžší na celé postavě. Partie, které vyžadují hodně úsilí a tvrdé dlouhodobé práce. Ale já mám času a elánu dost 😉

S Nikol jsem teprve tenhle týden začala, ale už teď ty tréninky od ní miluju! Udělala mi plán přesně pro mě na míru, podle partií na které jsem se chtěla zaměřit. Takže klidně 4x týdně trénuju stehna a zadek, 3x ramena a záda a ruce a prsa v podstatě vůbec. Tedy ne izolovaně. Protože jelikož trénuju především na bázi základních a komplexních cviků, samozřejmě ruce i prsa zapojuju taky pořád. A můj bicák tedy rozhodně nevypadá na to, že by byl zanedbávaný i když ho necvičím už přes rok! 😀 Kéž by mi všechno rostlo tak jako on…

po-treninku

No radši tady teď moc těch svých fotek vytahovat nebudu, když jsem tady ve společnosti těch sex bomb výše 😀

Trénuju 5x týdně:

Po: Spodní část těla
Út: Vrchní část těla
St: Spodní část těla
Čt: VOLNO
Pá: Tlakové cviky
So: Tahové cviky
Ne: VOLNO

Do toho chodím 2x týdně na hot-yogu a různě podle nálady dávám buď HIIT a nebo LISS kardio. Ale to jen tak pro zábavu a doplňkově. Hlavní fokus je zvedat, zvedat, zvedat. A taky tahat 😀

Nikol je úžasná v tom, že je do cvičení totálně zapálená a je především vzdělaná. Takže její tréninky jsou důkladně promyšlené a systematické. Trénink mám periodizovaný. Takže každý týden má jiné zaměření. Tenhle týden mám intenzitu a gigantické série a další fáze budou objem, pumpování a síla. Díky periodizaci je tělo zatížené komplexně, pracují všechny systémy, svaly jsou zatěžované různými způsoby a díky tomu rostou, tvarují se, zkvalitňují, ale roste i síla, vytrvalost, atd. Já nechci tělo jen na pohled, ale funkční. A tohle je právě ta cesta.

Fakt jsem zatím mega moc nadšená! Ale není to rozhodně žádná procházka růžovým sadem. Tréninky jsou masakr. Takže to fakt musíte milovat, abyste se s takovým nadšením dokázali sebepoškozovat 😀 Taky musím nechávat ego doma, protože i když mě začaly bavit větší a větší váhy, včera jsem pumpovala ramena z 1kg jednoručkami a skoro mi u toho praskly 😀 Dneska jsem měla nohy a musel pro mě přijet manžel, skoro jsem se zmrzačila. O to důležitější je teď pro mě vylaďovat techniku. Protože i když dřív stačilo dělat to tak nějak jakž takž, teď na to dojíždím. Takže se učím všechny cviky dělat naprosto striktně a naučit se prociťovat přesně ty části svalů, které potřebuju.

No co vám budu povídat – MMIIILLLUUUJJJUU TOOO a nemůžu dospat na každý trénink!

Je to pro mě fakt super, když každý den s mými holkami řeším stravu a cvičení a pak se i já můžu někomu vykecat 🙂 I kouč potřebuje kouče. A já se nejraději učím od těch nejlepších a především od těch, kteří mají to, čeho chci sama jednou dosáhnout. Mít směr a cíl, pro který se každé ráno nadšeně budíte, je prostě super! Ale upřímně, pro mě to zdaleka není jen měnit svojí postavu. Ale to vy asi víte, pokud mě už trošku znáte 🙂

podzimní nákupy

Abych to tady zase nenatáhla jako dálnici z Prahy do Brna, tak vám povím jednu poslední bulvární informaci :-O

Prsíčka
Jojo, už o tom přemýšlím od té doby, kdy jsem zjistila, že šance na to, že mi ty moje lentilky ještě narostou, je dosti mizivá. Teď už fakt nedoufám 😀 Vždycky jsem měla malá prsa. Ale od té doby co cvičím, mám méně tuku  a víc svalů, nemám žádná prsa. A optický klam větších ramenou, stehen a zadku k tomu taky moc nepřispívá :-/ Takže jsem přešla od přemýšlení k rozhodování a nakonec konzultaci a rozhodnutí. Termín mám 17. 3. 2016. Zatím mi to přijde ještě daleko, takže si to zatím nějak neberu. Ale začínám se těšit i bát. Bát ne operace, ale spíš toho, jaké „to“ bude. Taky abych si správně vybrala a taky týdnů bez cvičení 🙁
Ale vím, že to chci a jdu do toho! Ne kvůli soutěžím, chraň bůh! Ne že bych měla komplexy nebo si potřebovala zvedat sebevědomí, nebo pro radost manželovi. Ale čistě pro svojí radost 🙂

Takže tak. Už jsem toho pro dnešek práskla myslím dost 🙂 A skoro každý den píšu něco o sobě, mých trénincích a stravě na facebooku, kde mě taky můžete sledovat. Samozřejmě pokud budete chtít 🙂

Mějte se krásně a užívejte deštivého podzimu. Taky má svoje kouzlo ne? 🙂

Vaše Katty :-*

Napsat komentář 8 komentářů