10 zábavných HIIT tréninků

Seznamte se s kardio tréninky, které jsou nejen zábavné, ale také ušetří váš čas.

Pomohou vám rychleji k lepším výsledkům – redukci tuku, budování svalové hmoty a zlepšení kondice!

Skončete s bezduchým zíráním do zdi naproti běžeckému pásu dlouhé hodiny.

Zrychlete si metabolismus na 24h denně díky 20 min. těchto tréninků 2-4x týdně.

Naučte se nový styl cvičení, díky kterému se budete na kardio pokaždé těšit!

Kardio tréninky pro spalování tuku


Miluju běhání, jízdu na kolečkových bruslích, plavání a dokonce i šlapání na pásu, když na to přijde :-) Ale když jsem se začala připravovat na závody a měla jsem dělat několik hodin kardia týdně, začalo mě to odrazovat. Cítila jsem se často už vyčerpaná, bylo těžké vyhradit si denně tolik času a obávala jsem se, co bude potom, až aerobní aktivity omezím.

Pak jsem se v článcích od úspěšných fitnessek ze zahraničí dozvěděla, že dělají jen 15-20 min. kardia ve formě HIITu. Netušila jsem, co to znamená, ale dost to upoutalo moji pozornost. Vše jsem si nastudovala a začala HIIT praktikovat.

Od začátku jsem si ho oblíbila! Úspora času a pořádná výzva, to je něco pro mě ;-) Navíc pocit, že moje svaly nejsou v ohrožení, ale naopak podporuju jejich růst. A také rozvoj kondičky a zvýšení kapacity metabolismu! Teď už je pro mě HIIT naprostou samozřejmostí. Zařazuji ho do svého tréninkového plánu v průběhu celého roku. V předsoutěžním období mi pomáhá vyrýsovat a zároveň ušetřit čas a v mimosoutěžní sezóně se díky němu udržuju v kondici.

Tyhle tréninky mě opravdu baví a pokaždé se na ně těším. Žádné bezduché zírání do zdi naproti běžeckému pásu dlouhé hodiny.

Mám ráda pestrost jak ve stravě, tak v trénincích a HIIT mi to rozhodně umožňuje! Postupem času jsem si vymyslela spoustu různých sestav. O ty, které se mi nejvíce osvědčily, se s vámi chci podělit v tomto e-booku.

Doufám, že si s nimi užijete tolik zábavy jako já a povedou k vašim vytouženým cílům!

Co na e-book říkají ostatní...

profile-pic

E- book super, srozumitelný, přehledný, tréninky jednoduché, ale účinné, už po chvíli jsem mokrá jako myš :-D Určitě doporučuji koupit i e-book o před a po tréninkových jídlech, který trénink skvěle doplní a pomůže k super výsledkům.

Barbora Grisníková
profile-pic

Ráda do svých tréninků zařazuji právě HIIT, a proto investice do knížky vůbec nelituji, je totiž skvělá. Nemám vyzkoušené zatím všechny tréninky, ale ty co mám jsou parádní. Obohatilo to a zpestřilo moje tréninky, dokonce mě to inspirovalo si vytvořit pár svých HIIT tréninků :-) Takže za mě knížka palec hore a doporučuji.

Zuzana Rysova
profile-pic

Pred zakúpením e-booku som prakticky ani presne nevedela ako a v akej dĺžke praktikovať kardio. Behávala som tak polhodinu až hodinu viackrát do týždňa ale kedže som nevidela výsledky tak som behávať prestala. Až teraz viem, že to bolo kvôli zle nastavenému jedálničku. Začala som chápať čo to vlastne kardio je a začala som ho praktikovať presne podla cvičení v e-booku v takom časovom rozmedzí ako je v ňom odporúčané. Zamakám si za ten krátky časový úsek fakt poriadne, dám si do tela a v kombinácii s jedálničkom od teba vidím reálne výsledky :) čo je TOP a veľmi motivujúce :). Tréninky sa mi páčia hlavne v tom, že sú rôznorodé, každý si nájde taký čo mu najviac vyhovuje. Môžu sa praktikovať doma aj v posilnovni, čo je tiež super. A úplne najviac ocenujem, že nemusím hladať rôzne videá HIIT tréningov na youtube ale v e-booku mam všetko "na jednom mieste" presne v takom časovom rozmedzí aké potrebujem a ešte ich je tam tolko, že si vždy možem vybrať na aký tréning mám zrovna chuť a náladu :) A ako ma bavia tréningy? Veľmi :) lebo viem, že sú naozaj účinné :) Prehladnosť ebooku je velmi dobrá takisto aj informácie v ňom - všetko je vysvetlené a vo videách názorne ukázané. Nemám čo vytknúť :). E-book rozhodne odporúčam.

Magdaléna Mĺkva
profile-pic

Před zakoupením e-booku jsem dělala kardio brzy ráno před prací (v 5:30) 1-3x týdně, podle toho jak se mi chtělo vstávat :-). Vždycky vyběhu u nás na vesnici do lesa nebo k rybníku. Běžím tak 30minut cca 5km. Neskutečně mě tohle ranní kardio baví. Jsem tam jen já a nikde nikdo. Někdy běhám na páse po tréninku, třeba když ráno nechci vstávat :-). Momentálně zařazuji HIIT podle e-booku 1x týdně po tréninku vršku. Vždy mě spolehlivě "doničí" a z fitka odcházím komplet propocená :-). Tréninky jsou super, jen jsem ještě nevyzkoušela úplně všechny. Za mě jednička s hvězdičku:-). Videa jsou moc hezká a popis provedení jednotlivých cviků je propracován tak, že to pochopí i začátečník :-). E-book bych rozhodně doporučila.

Markéta Zvelebilová
profile-pic

Super e-book! Napsáno hezky jednoduše a stručně, doplněno o názorné obrázky a vše je hezky přehledné. Už se těším až se na nějaký HIIT vrhnu. Určitě doporučuji zakoupení! :)

Terka Máčalíková
720

Tolik fitnessek už cvičí podle tohohle e-booku.

Souhrn

Název e-booku:

E-book 10 zábavných HIIT tréninků

Formát:

PDF + přístup do členské sekce s videi

Počet stran a videí:

26 stran + 7 videí

Cena:

290 Kč


O autorce

Kateřina Blažčíková

Kateřina Blažčíková je nadšená sportovkyně, výživová poradkyně, veganka a také IFBB bikini fitness závodnice. Její vášeň ke sportu a zdravému životnímu stylu se stala zároveň i jejím posláním. O své nabyté zkušenosti, poznatky a know-how se každý den dělí s lidmi na sociálních sítích, pravidelně natáčí pravidelně videa na youtube, píše články a pomáhá tak druhým na cestě k vytouženým výsledkům. Náplní její práce je především komunikace s klientkami, kterým na míru připravuje stravovací a tréninkové plány a nabízí i psychickou podporu a koučink. Pod jejími křídly prošlo už více jak tři sta spokojených dívek a žen, které si kromě osvojení správných stravovacích návyků a strategií mnohdy vybudovaly i zdravou sebeúctu a přátelský postoj k sobě sama. Katy je skvělý průvodce a fitness kouč pro všechny, kteří tápou v oblasti výživy a sportu a hledají pomocnou ruku v podobě profesionála a zároveň kamarádky.