10 zábavných HIIT tréninků

Seznamte se s kardio tréninky, které jsou nejen zábavné, ale také ušetří váš čas.

Pomohou vám rychleji k lepším výsledkům – redukci tuku, budování svalové hmoty a zlepšení kondice!

Skončete s bezduchým zíráním do zdi naproti běžeckému pásu dlouhé hodiny.

Zrychlete si metabolismus na 24h denně díky 20 min. těchto tréninků 2-4x týdně.

Naučte se nový styl cvičení, díky kterému se budete na kardio pokaždé těšit!

Kardio tréninky pro spalování tuku


Miluju běhání, jízdu na kolečkových bruslích, plavání a dokonce i šlapání na pásu, když na to přijde :-) Ale když jsem se začala připravovat na závody a měla jsem dělat několik hodin kardia týdně, začalo mě to odrazovat. Cítila jsem se často už vyčerpaná, bylo těžké vyhradit si denně tolik času a obávala jsem se, co bude potom, až aerobní aktivity omezím.

Pak jsem se v článcích od úspěšných fitnessek ze zahraničí dozvěděla, že dělají jen 15-20 min. kardia ve formě HIITu. Netušila jsem, co to znamená, ale dost to upoutalo moji pozornost. Vše jsem si nastudovala a začala HIIT praktikovat.

Od začátku jsem si ho oblíbila! Úspora času a pořádná výzva, to je něco pro mě ;-) Navíc pocit, že moje svaly nejsou v ohrožení, ale naopak podporuju jejich růst. A také rozvoj kondičky a zvýšení kapacity metabolismu! Teď už je pro mě HIIT naprostou samozřejmostí. Zařazuji ho do svého tréninkového plánu v průběhu celého roku. V předsoutěžním období mi pomáhá vyrýsovat a zároveň ušetřit čas a v mimosoutěžní sezóně se díky němu udržuju v kondici.

Tyhle tréninky mě opravdu baví a pokaždé se na ně těším. Žádné bezduché zírání do zdi naproti běžeckému pásu dlouhé hodiny.

Mám ráda pestrost jak ve stravě, tak v trénincích a HIIT mi to rozhodně umožňuje! Postupem času jsem si vymyslela spoustu různých sestav. O ty, které se mi nejvíce osvědčily, se s vámi chci podělit v tomto e-booku.

Doufám, že si s nimi užijete tolik zábavy jako já a povedou k vašim vytouženým cílům!

Co na e-book říkají ostatní...

profile-pic

Ráda do svých tréninků zařazuji právě HIIT, a proto investice do knížky vůbec nelituji, je totiž skvělá. Nemám vyzkoušené zatím všechny tréninky, ale ty co mám jsou parádní. Obohatilo to a zpestřilo moje tréninky, dokonce mě to inspirovalo si vytvořit pár svých HIIT tréninků :-) Takže za mě knížka palec hore a doporučuji.

Zuzana Rysova
profile-pic

E- book super, srozumitelný, přehledný, tréninky jednoduché, ale účinné, už po chvíli jsem mokrá jako myš :-D Určitě doporučuji koupit i e-book o před a po tréninkových jídlech, který trénink skvěle doplní a pomůže k super výsledkům.

Barbora Grisníková
profile-pic

Super e-book! Napsáno hezky jednoduše a stručně, doplněno o názorné obrázky a vše je hezky přehledné. Už se těším až se na nějaký HIIT vrhnu. Určitě doporučuji zakoupení! :)

Terka Máčalíková

444

Tolik fitnessek už cvičí podle tohohle e-booku.

Souhrn

Název e-booku:

E-book 10 zábavných HIIT tréninků

Formát:

PDF + přístup do členské sekce s videi

Počet stran a videí:

26 stran + 7 videí

Cena:

290 Kč


O autorce

Kateřina Blažčíková

Kateřina Blažčíková je nadšená sportovkyně, výživová poradkyně, veganka a také IFBB bikini fitness závodnice. Její vášeň ke sportu a zdravému životnímu stylu se stala zároveň i jejím posláním. O své nabyté zkušenosti, poznatky a know-how se každý den dělí s lidmi na sociálních sítích, pravidelně natáčí pravidelně videa na youtube, píše články a pomáhá tak druhým na cestě k vytouženým výsledkům. Náplní její práce je především komunikace s klientkami, kterým na míru připravuje stravovací a tréninkové plány a nabízí i psychickou podporu a koučink. Pod jejími křídly prošlo už více jak tři sta spokojených dívek a žen, které si kromě osvojení správných stravovacích návyků a strategií mnohdy vybudovaly i zdravou sebeúctu a přátelský postoj k sobě sama. Katy je skvělý průvodce a fitness kouč pro všechny, kteří tápou v oblasti výživy a sportu a hledají pomocnou ruku v podobě profesionála a zároveň kamarádky.