Bikini prep 3 – Jeden den na talíři

Už je to 5 týdnů, co jsem zahájila soutěžní přípravu. Zatím se cítím skvěle a všechno si užívám 🙂

O tom, jaký mám teď režim a jaké jsem zatím udělala pokroky, se s vámi podělím v updatovém článku, který chystám někdy začátkem příštího týdne.

Dneska bych vám ale chtěla aspoň ukázat, jak vypadá jeden den mého jídelníčku. Jím hodně pestře a mám ráda kreativitu. To asi víte, pokud mě už chvilku sledujete. Takže tohle je jen ukázka 😉 A třeba bude tenhle článek i inspirací pro vás, jak osvěžit letní jídelníček a zdravě si pochutnat, jako to dělám každý den já 😉

Snídaněovesna-kase-s-jogurtem-proteinem-a-ovocem40g ovesných vloček Mornflake s 10 kapkami malinové stévie Zdravýden, jen zalité horkou vodou a nechané pod talířkem nabobtnat. 100g sojového bílého jogurtu Sojade opět oslazeného malinovou stévií, jablko, maliny, banán, kešu oříšky Alnatura a krém z čokoládového proteinu Sunwarrior, který jsem jen rozmíchala s troškou vody – dělá krásnou krémovou konzistenci! A skořice samozřejmě. Ta nesmí chybět v žádné sladké snídani 😉

Dopolední svačinavajcko-se-zeleninou-a-celozrnnym-toustem

Zelené fazolky a žampiony orestované na 3g kokosového oleje, 1 domácí vajíčko na oko, půlka rajčete a plátek celozrnného chleba Sporty od Penam. Už jste ho zkoušeli? Je skvělý! A Zelený čaj s příchutí jahodový cupcake 😀

Obědtestoviny-shirataki-se-zeleninou-rukola-a-domaci-seitan1 balení shirataki špaget bez kalorií, 200g mražené zeleninové směsi, 100g krájených rajčat z konzervy Alnatura, 1/3 zeleninového bujónu Alnatura, 1 lžíce palačinkového sirupu Walden farms, 1 lžička sojové omáčkou Countrylife, trocha koření na rýži Davídkovo koření bez soli (shirataki dobře propláchnu, vše smíchám na pánvi a dusím do změknutí zeleniny). K tomu domácí seitan vyrobený z pšeničné bílkoviny, lahůdkového droždí a tahiny (recept) a čerstvá rukola.

Odpolední svačinaryzove-chlebicky-s-protienovou-pomazanko-a-bombus-tycinka

3 rýžové chlebíčky s pomazánkou z 1/2 odměrky čokoládového rýžového proteinu Sunwarrior + 1/2 odměrky hráškového proteinu Growing naturals + 10 kapek čokoládové stévie Zdravýden a trocha vody. 1/2 tyčinky Bombus kešu a meruňka a k tomu káva oslazená čokoládovou stévií Zdravýden s troškou neslazeného mandlového mléka Alpro.

Večeřezeleninovy-talir-s-bazalkovym-tofu

Pečená dýně hokaido, pečené žampiony s rajčatovým protlakem Alnatura a 150g bazalkového tofu z Lidlu, salátek z rukoli, ledového salátu, baby kukuřiček, papriky, rajčete s himalájskou solí a jablečným octem Alnatura.

Většinu potravin mám buď čerstvou z Lidlu nebo Globusu a zbytek z DM drogerie a Veganza store.

Doufám, že se vám můj jídelníčkový článek líbil 🙂 Já moc ráda jím! A tyhle zdravé dobrůtky jsou moje největší láska <3 Rozhodně to pro mě není nějaká mučící dieta. Naopak, životní styl, který mě baví 😉

E-book HVĚZDNÉ BŘICHO ZA 6 TÝDNŮ s tréninkovým a stravovacím protokolem, je už konečně v prodeji!
Do úterý 28. 6. 2016 dokonce za zvýhodněnou cenu 😉
ukazka-kolaz-ebook-hvezdne-bricho

Napsat komentář 0 komentářů