Jak jíst PŘED a PO tréninku pro MAXIMÁLNÍ výsledky

Moje know-how, vaše výsledky:

Praktický návod

Snadnější to být nemůže. Připravila jsem pro vás přehledný a stručný návod, se kterým se rychle a jednoduše naučíte, jak správně jíst. Zjistíte, kdy máte jíst jaké jídlo, a jaký to má důvod. Při tréninku se budete cítit lépe, získáte víc energie a nebude vás trápit hlad ani těžký žaludek.

Uvedení do praxe

Připravila jsem pro vás inspiraci na sestavení jídelníčku – tipy na potraviny, jídla a doplňky, které se mi osvědčily jako nejúčinnější. V knize najdete několik variant s konkrétními příklady jídel, které čekají jen na to, až je vyzkoušíte. Otestujte je a zjistěte, co vám bude sedět a po čem se budete cítit nejlépe.

Prověřené tipy

Vše co vím, jsem testovala sama na sobě. Po dlouhém zkoušení a vylepšování jsem našla výživovou strategii, se kterou jsem dosáhla vysněných výsledků. O své rady a tipy se podělím i s vámi. Ušetříte svůj čas hledáním a zkoušením– jednoduše se budete řídit strategií, která funguje.

Efektivní řešení

Příjemné a zábavné řešení, které vám pomůže k přeměně vaší postavy. Žádné hladovky ani odpírání dobrého jídla. Čeká na vás jen zdravá a chutná strava, která vám přinese výsledky, na které čekáte. Až spojíte vhodné jídlo se správným načasováním, přijde pokrok, ze kterého se budete upřímně radovat. Budete na sebe pyšní.

Co na e-book říkají ostatní...

Sharka Mihokova

“Opravdu úžasně zpracované - velmi názorné a jednoduché, přesně tak, aby to pochopil každý a nemusel v tom hledat skrytý smysl :-) super, moc díky!”

Anet Walczaková

“Zdravím, e-book se mi líbí a udělal mi větší jasno ohledně tohoto tématu :-) Před a potrénikové jídlo jsem nikdy neřešila, teď už vím, že je lepší to trošku promyslet a zbytečně tělo netrápit nedostatkem :-) Díky.

Kristína Gottwaldová

“Ahoj. bola som velmi milo prekvapena. vsetky podstatne inforamcie na par strankach.. ziadne mudre reci, z kt.sa clovek aj tak nic nedovzie. za mna palec hore a uz sa tesim na dalsi”

Barbora Němcová

“Stručně a jasně napsáno pro nesoutěžní a neprofesionální sportovce jako jsem já! Potvrdila jsem si, že moje snaha o správně rozloženou stravu během dne jde správným směrem. Díky moc, Katy.”

profile-pic
Veronika Veronika
profile-pic
Kateřina Homolková Turková
profile-pic
Anča Vaškovičová
profile-pic
Leninka Zach
profile-pic
Barbora Daňková
profile-pic
Alžbeta Letko
profile-pic
Katka Ce
profile-pic
Markéta Vrabcová

Když Katy vydala Co jíst před a po tréninku, neváhala jsem, protože jsem pořádně nevěděla, jak se stravovat, aby byly výsledky mého snažení vidět. Musím říct, že jedu týden a úplně super, dlouho mi nešlo dát dolů ani kilo. Teď to jde pomalu dolů a já Ti Katy moc děkuju, že jsi tento e-book vydala. DÍKY :-)

Do minulého týdne jsem si jela podle svého jídelká s dopočítatnými poměry sacharidů, tuků a bílkovin, ale neřešila jsem, co a kdy, většina sacharidů dopoledne, odpo. a zvláště na večeři už jen bílkoviny, zelenina, což byla asi největší chyba, jelikož cvičit chodím v týdnu po práci, tzn. po odpolední svačině a před večeří, nyní je to týden, co jedu podle pravidel z ebooku a cítím se super, nemám tolik chutě na sladké a lépe se mi i cvičí a i výsledky na postavě jsou hned znát.

Ahojky, e-book je opravdu super, díky němu jsem zase o něco chytřejší a pomohl mi sestavit jídelníček přesně tak, jak potřebuji v tréninkové dny. Od doby co se držím stravování před a po tréninku podle tebe Káťo, tak nejen že mám ve fitku větší energii, ale i mě přešly chutě na nějaké hříšné potraviny a vše si dokážu nahradit něčím zdravějším a mnohem chutnějším.Chtěla bych ti opradu moc poděkovat, díky tobě jsem nabrala nový pohled na vše co se týče fitness, tvá videa sleduju skoro každý den a jsi pro me velikou motivací, nejsem veganka, ani vegetariánka a proto si cením toho, že e-book si sepsala i pro všežravce, ještě jednou děkuji a přeji ti spoustu úspěchů:)

Ahoj, E-book jsem si zprvu pořídila ze zvědavosti, ale po přečtení „x-krát“, měním náhled.
E-book je přehledně a pochopitelně zpracovaný, mohu jen doporučit.
Za mne jednoznačně pomocník a rádce.

Moc mě e-book potěšil, protože jsem tyhle informace vždy hledala různě po netu a nic si pořádně nezapamatovala. Díky e-booku mám vše přehledně stručně a jasně na jednom místě:)

Ahoj, E-book sa mi veľmi páči, je prehľadný, dobre spracovaný!!! Presne viem, čo a ako mám jesť - nič si nezatajila (tak ako si sľúbila) a to si veľmi vážim. Aj vďaka tabuľke, ktorú si k nemu dala ako bonus si viem rýchlo a jednoducho pripraviť jedlá!!! Chcem sa Ti ešte veľmi pekne poďakovať, nie len zaň, ale aj za Tvoje videá a príspevky, pretože vďaka Tebe som sa naučila, že sacharidy nie sú nepriateľ a konečne aj vďaka Tebe mám teraz viac energie a väčšiu silu pri tréningoch. Kedysi som bola na Keto diéte a skôr mi uškodila, ako pomohla :( tak som vďačná, že mám u Teba takú inšpiráciu a môžem si konečne jedlo aj užívať a pritom sa cítiť fit :* Nech sa Ti darí v tom čo robíš....si úžasná, krásna, inšpirujúca žena a teším sa na všetky ďalšie vlogy, príspevky, e-booky....

Prehľadné a jednoducho vysvetlené. Túto príručku odporúčam každému, kto cvičí a nevie sa vyznať v tom ako načasovať stravu - ja sama som s tým mala problém. Teraz však už postupne mením svoje návyky a musím povedať, že sa cítim lepšie.

Za mě mohu E-book rozhodně doporučit! :-) Vše je skvěle vysvětleno a v tomto tématu mi rozhodně vyplnil mezery. Zařadila bych tam možná ještě více informací k suplementaci - proteiny, protože ne uplně každý protein je vhodný ihned po tréninku. Nicméně mám teď hodně dlouhé a silové tréninky a díky těmto informacím vydržím celý trénink na 100% a výsledek je rozhodně znát! Moc děkuji, rozhodně se těším na další!

767 fitness nadšenkyň se stravuje podle mého e-booku.

Získejte bonus zdarma

Odesláním e-booku to nekončí. Mám pro vás hned 2 bonusy, které vaši práci usnadní.
Získáte je, když si e-book objednáte ještě dnes...

E-book + 2x bonus ZDARMA za 290 Kč.

Osobní kalkulačka makroživin pro PŘED a PO tréninková jídla

Spočítáte si, jaký byste měli mít příjem bílkovin, sacharidů a tuků v jednotlivých jídlech kolem tréninku dle vašeho aktuálního denního příjmu. Kalkulačku si stáhnete v e-mailu, ve kterém vám přijde e-book.

Doživotní aktualizace

Nejnovější informace ZDARMA. Zakoupením e-booku získáte nárok na doživotní aktualizaci. Pokud se rozhodnu knihu upravit či rozšířit, automaticky vám ji pošlu na e-mail.

Proč čekat? Můžeš ho mít ihned 

Kateřina Klapcová

“Ahoj, e-book je moc fajn, hodně jsem si ho oblíbila především proto, že ho používám, když potřebuji inspiraci k tomu, co si dát rychle před tréninkem a po tréninku. Přínosný je taky v tom, že je v něm stručně a jednoduše vysvětleno, co tělo před a po pohybu potřebuje a proč. Děkuji za něj ;-)”

Jana Hubálková

“Upřímně mě před tímto e-bookem vůbec nenapadlo, že před a po tréninková jídla jsou vlastně tak důležitá. Vždy jsem si jela svůj jídelníček bez ohledu na trénink. Díky tomuto e-booku se vše změní. Je přehledný, srozumitelný a od teď je to můj velký pomocník :-) určitě doporučuji. Děkujeme Katty, že myslíš na nás lajky, a tolik se nám věnuješ. ”

Téza Mundilová

“E-book supr praktická příručka :-) a chytrá věcička :-D velmi pěkně zpracované, spousta cenných informací, pěkně vysvětleno, zároveň velmi jednoduše a srozumitelně nic zdlouhavého, za mě perfektní, každý si v tom najde své :-) Těším se na další e-booky.

Martinka Lejčková

“Ahoj Kačenko, moc pěkně sepsané. Ikdyž se o stravu a sport zajímám už delší dobu, je stále pořád co zdokonalovat a obměňovat. Vyzkoušela jsem mnoho variant jak se stravovat před a po tréninku. A mohu říci, že tohle mi vyhovuje nejvíc, ze všech ozkoušených. Při trénincích se cítím o mnoho lépe, žádný těžký žaludek ani hlad, a po tréninku jakbysmet :-) Moc ti děkuji za e-book a víc takových :-) ”

O autorce: Kateřina Blažčíková

V době, kdy jsem se cvičením začínala, tápala jsem v tom, co mám vlastně jíst. Všude jsem nacházela nové a nové informace, které jsem nebyla schopná dát dohromady. V tom množství informací jsem se nevyznala. Rekvalifikovala jsem se na výživového poradce a díky tomu jsem začala rozumět lidskému tělu a jeho fungování z hlediska výživy. Začala jsem na sobě zkoušet a sledovat, jak fungují různé tipy stravy v návaznosti na trénink. Trvalo to dlouho, ale nakonec jsem našla tu správnou výživovou strategii, která 100% funguje a přináší ty nejlepší výsledky. Své poznatky jsem sepsala do podoby e-booku tak, aby pomohly i vám.

O e-booku

  • Formát: PDF + excel
  • Bonus #1: Osobní kalkulačka makroživin pro PŘED a PO tréninková jídla
  • Bonus #2: Doživotní aktualizace
  • Počet stran: 26
  • Cena: 290 Kč