12 týdnů mini cutu a augementace prsou

V poslední době jsem víc vlogerka, než blogerka 🙂 Já vím, ale doufám, že vás moje videjka baví sledovat stejně, jako mě baví je natáčet a tvořit 🙂 TADY MŮŽETE SLEDOVAT MŮJ YOUTUBE KANÁL

Ale nastal čas zase něco pěkně poctivě naťukat a sepsat sem, do mého deníku bojovnice.

MINI CUT
Jak vás průběžně od konce loňského roku informuju, před Vánoci jsem začala s mini cutem, tady takovým lehkým nenásilným rýsováním. Proč mini? Protože nejde o nějakou přípravu na soutěž nebo focení, nejde se do žádného extrému, ale cílem je jen trošku zredukovat tuk. Původní plán byl 6-8 týdnů, ale jelikož asi až po 5,5 týdnech začalo moje tělo na změny reagovat, protáhla jsem ho nakonec až na 12 týdnů.

Abych shrnula celý průběh… Z cca 2200 kcal jsem se dostala pomalým snižováním na nejnižší hranici cca 1500 kcal. Kardio začala na 15 min. HIIT (high intensity interval training, v mém případě střídání sprintů s chůzí) 2x týdně a končilo na 2×30 min. MISS (medium intensity steady state – výpady, běh a jogging ve středním tempu) a 3×40 min. LIIS (low intensity steady state – chůze do strmého kopce).

fitness-women

Takže nic extrémního. Změny probíhaly opravdu po malých krůčcích každý týden, aby se snižoval příjem a přidávalo kardio jen jak to bylo nezbytně nutné a nebyl to pro tělo šok. Podle reakcí těla a potřeby jsem měla 1x týdně až 1x za 2 týdny refeed na den tréninku nohou, kdy jsem navýšila sacharidy na cca 2-násobek nebo alespoň vysokosacharidový den, kdy jsem navýšila o 100g S. To proto, abych tělu dodala šťávu a taky, udržela metabolismus v chodu.

Celou dobu jsem dělala 5x týdně silový trénink. Na vysokém příjmu jsem byla zvyklá jet opravdu těžké a tvrdé tréninky. Chybu jsem udělala v tom, že jsem se tohohle stylu chtěla držet co nejdéle a nesnížila jsem intenzitu tréninků, když už to bylo na místě. V důsledku toho jsem měla několik špatných stavů únavy, až vyčerpání a špatné regenerace. Prostě jsem se cítila jako zmlácená lopatou a chtěla jsem sníst tátu s mámou i s chalupou! Někdy jsem to ustála a někdy ne. Tedy prvních 8 týdnů jsem byla opravdu důsledná do puntíku. V tom posledním měsíci jsem si párkrát už povolila uzdu, když jsem cítila, že mám dost. Byla jsem protivná a unavená. Ale to se stává, když tělo spaluje tuky 😀 Asi kdyby mi šlo o závody nebo nějakou důležitou akci, byla bych striktní a překonala i ty další krize, ale já se chtěla cítit dobře a zbytečně se netrápit. Takže jsem si v tom posledním měsíci udělala 3x večer až půl den… no chtěla bych říct, že to byl treat, tedy taková ta rozumná odměna. To bylo poprvé. Ale ty další dvě akce byly opravdu vyloženě prasení 😀 Nebudu vám nic tajit. I otesánek by se styděl! Ale já se nestyděla a vždycky jsem se pro to vědomě rozhodla a užila si to na 100% 😉 Bez výčitek. Rozhodně to nebylo záchvatovité přejídání, kterým jsem dřív trpěla. Byla to vědomá volba a cítila jsem se přitom i potom happy 🙂

odměna-hodyNesuďte mě! Jsem jenom člověk 😀

S výsledky téhle rýsovačky jsem spokojená! Chtěla jsem se sice dostat na váhu 55kg, ale však víte, že váha až tak moc neznamená. A zase jsem se o sobě něco naučila, vyzkoušela trochu jiný přístup a celkově jsem si to užila. Docela se těším, až se do toho před létem budu moct pustit znovu a tentokrát to dotáhnout.

briskoTohle je poslední kontrolní fotka pupku z tohohle víkendu.

No a teď k těm číslům a reálným výsledkům. Začínala jsem na váze cca 59kg před Vánoci. Nejnižší váhy jsem dosáhla 56,3kg. To bylo před 4 týdny. Od té doby mi stoupla váha na 57,4kg, kterou mám dneska. Ale kolísání +/- 1 kg je celkem normální. Hlavně když mám už víc svalů, tak to dost ovlivňují tréninky a aktuální rozpoložení. Podle toho, jak jsou svaly naplněné, jestli zadržuju nějakou vodu v podkoží i třeba vlivem cyklu, atd.

Co je pro mě ale důležité, je tělesná analýza, kterou jsem si dělala před a po! To po bylo konkrétně dneska a výsledky mě moc potěšily 🙂 Před 3 měsíci jsem měla 18,7% tuku a 26,1 kg svalů. Dneska mi mašinka vyjela tohle:

mereni-inbody

Tedy + 0,5 kg svalů a – 2% tuku.

Ale hlavní pro mě stejně je, co vidím v zrcadle. A nejen to, co jsem dokázala stravou, ale hlavně taky tréninkem. Poslední 3 měsíce, co jsem navázala spolupráci s Petrem Gono se moje tréninky hodně HODNĚ změnily. Naučila jsem se perfektní techniku (perfektně teoreticky, na praxi stále makám ;-)) základních cviků jako varianty mrtvých tahů, dřep, shyb a díky tomu se mi jednak zvedla síla a jednak vybudovaly svaly přesně tam, kde jsem chtěla – trup, zadek, hamstringy a mezilopatkové svaly.
Musím říct, že si teď ve fitku připadám jako bad ass, když zvedám těžké železo a skutečně cítím tu sílu! Vidím, jak se mi všechno zlepšuje a začínám nacházet svůj plný potenciál. Bože, jak já to miluju!
Pokud byste to ještě nevěděli, tak jsem taky udělala svůj první shyb bez dopomoci!!!!!!!!!!!! A dokonce dva za sebou. Byl to jeden z nejšťastnějších momentů mého života 🙂 Tady to mám zdokumentované: https://www.instagram.com/p/BCU-WoKpfMY/?taken-by=katty_veganza

A jedna z hlavních oblastí, na které jsme s Petrem makaly byl můj střed. Ne jen kvůli tomu, abych měla lepší 6-pack, ale aby byl funkční, svaly mi držely páteř, předešla jsem zranění, zlepšila si techniku základních cviků a zvedla sílu. Ale rozhodně je to na něm vidět i esteticky. Posuďte sami 😉

brisko-progress6 měsíců rozdíl

 K tomu všemu zařazuju taky funkční tréninky s lany a nářadím (https://www.instagram.com/p/BCdSexApfFK/?taken-by=katty_veganza) a tréninky na dynamiku – trhy (https://www.facebook.com/Fitness-tren%C3%A9r-PETR-GONO-657808967665755/?fref=ts).
No ale moje rozkecávání o trénincích necháme asi na jindy 🙂 Na samostatný článek. Teď budu hodně odpočívat a tuším, že během celého „relax měsíce“ (jen ať to není dýl!) nebudu dělat nic jiného, než plánovat tréninkovou strategii na nadcházející období 😀 Jsem závislák, miluju to, strašně moc! A hlavně co teď chodím do Kolosea. Je to nejlepší fitko, kde jsem zatím cvičila. Nejen kvůli Petrovi, ale celkově prostředí a lidi kolem. Cítím se tam opravdu jako doma 🙂 Začala jsem s nimi teď i trochu spolupracovat a na přelomu jara/léta tam začnu dělat i semináře. O tom vám dám ale ještě určitě vědět, je to zatím v zárodku. (Asi musím psát články častěji!!!!:-))

trenink-ramen

Takže abych ještě shrnula to téma rýsování… Výsledky mohly být určitě lepší, ale jsem spokojená. Cítím se teď dobře, určitě je ještě na čem pracovat, ale na to mám celý život 😉 A důležité je, že všechno, co dělám, dělám ráda, s nadšením a pro sebe. Nikam nespěchám a důležité pro mě je být zdravá a šťastná.

AUGMENTACE
Pokud vám tenhle cizí název nic neříká, tak vám to hned objasním. Bez servítek a chození kolem horké kaše 🙂 Prostě ZVĚTŠENÍ PRSOU. Už jste si možná na mých fotkách všimli, že mě pán bůh zrovna dvakrát neobdařil 😀 A snižování procent tuku na úkor svalů tomu taky moc nepřispívá. Mám radost, že mi rostou záda, ramena, stehna, zadek. Ale bohužel prsa (nemyslím prsní sval, ale ty ženská) vám žádný cvik nevymaká. A čím jsou ty ostatní části větší, tím menší a menší ty prsíčka vypadají 😀 Nikdy jsem z toho neměla žádný mindrák a vlastně i ty svoje lentilky mám ráda 🙂 Ale proč si ty proporce nevylepšit, když je to v dnešní době možné. Bez rizik, kompilací. Dneska už opravdu banální zákrok.
No já se rozhodla do toho jít! Už jsem vám to na konci minulého roku do jednoho blogu psala. A názor jsem nezměnila. Nejdu proto, abych si zvedla sebevědomí. Ale prostě si chci (a manželovi taky :-)) udělat radost.
Nemám ani důvod to tajit. Říkám vám to všechno na rovinu. A to hlavně taky proto, že na tom nevidím vůbec nic špatného a vlastně jsem do teď nepochopila, proč to někdo odsuzuje. Že je to nepřirozené? No a co dneska není? Chodím na umělé nehty, mám prodloužené vlasy, líčím se, atd. Prostě jsme ženské a chceme se líbit. Sami sobě i ostatním. Zakažte nám to! Myslím, že nejsem jediná tímhle „vinná“ 😀 A ta moderní doba se všemi zkrášlovacími vynálezy nás v tom jen podporuje 🙂

Takže k věci a technickým detailům:

Termín: 17. 3. 13:00

Implantáty: Anatomické s vysokým profilem, objem 375 ml

Klinika: Plastická chirurgie Praha

Chirurg: Tomáš Doležal

Cena: 84 tis. (úplně vše celkem včetně hospitalizace, podprsenky, atd.)

Plánovaná makra pro rekonvalescenci: 145g S – 70g T – 120g B (to s tím už nesouvisí tolik, ale kdyby vás to zajímalo 😀 Dost možná se budou ještě v průběhu měnit)

Bez tréninku budu asi 3 týdny. Vše závisí na tom, jak se budu hojit. Po těch 3 týdnech můžu začít s lehkým kardiem, od 4 týdne se začít trochu víc rozcvičovat a začít trénovat spodek – lehce! a rozcvičovat vršek. A pak podle reakcí těla se vracet k tréninku jak jsem zvyklá. No doufám, že to přežiju. Teda hlavně můj manžel se mnou 😀 Odpočinek ale rozhodně potřebuju a doufám, že mi prospěje a dokážu si ho užít. V plánu mám věnovat se svému byznysu, mým klientkám, konečně dokončit e-book „6 týdnů k hvězdnému břichu„, ke kterému jsem, !POZOR!, přizvala ke spolupráci mého trenéra Petra Gono, který je zkušenostmi a vědomostně v téhle oblasti největší machr, kterého znám. Už máme natočená videa, sestavené tréninky, stravovací protokol a teď už to vše jen poslepovat a pustit mezi vás. Bude to opravdu vymazlená pecka a moc se na to těším 🙂
A hlavně taky budu mít konečně čas odepisovat na vše zprávičky <3

Určitě vás budu o všem informovat. V plánu mám natočit i vlog, tak snad to vyjde. A průběžně budu psát na facebooku a instagramu, jak se mi daří.

Máte nějaké otázky?? Klidně se ptejte 😉

A hlavně, držte mi ve čtvrtek palce!

A pro odlehčení ještě pár fotek mých dobrot, které se na fb ani ig neukázaly:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Rýžové chlebíčky s pomazánkou z avokáda, slunečnicového proteinu
a kukuřice s bylinkami a černou solí + zelenina

OLYMPUS DIGITAL CAMERARestovaná zelenina a uzené tofu na kokosovém oleji s makadámiovými oříšky,
rajčatovým bio protlakem a čerstvou zeleninou

OLYMPUS DIGITAL CAMERABanán s pomazánkou z čoko PB2 a raw mandlového másla
+ hráškový a rýžový protein GN s mandlovým mlékem

OLYMPUS DIGITAL CAMERAProteinové lívance s cuketou, poleva z PB2 a ovesná kaše
se skořicí a kostičkou kokosové hořké Lindt

S Láskou
Vaše Katy :-*

Napsat komentář 7 komentářů